Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Japp, något för dyrt men ändå värt det. Älskar den, delar första plats med Invasion Barbare på min personliga topplista. Fick som sagt även en massa samples, bland annat 1872 från Clive Christian, hade inte du testat och inte gillade den? Tycker personligen att den är riktigt trevlig. Fräsch, grön och ganska diskret trots att den är väldigt annorlunda.
Är på jakt efter en parfym med kokosnot 'ish i sig inför sommaren, men efter det så har jag nästan styrt in mig på Invasion Barbare, med Eurons pris i dagsläget blir det ca 1750kr inkl frakt, och det är ju som Creed ungefär, även om IB "bara" är 60ml. IBs hållbarhet och projektion återfinns i få andra, gillar att man kan ha på sig den ett helt dygn och känna av den bra ändå, skjortan kan dofta i 3-4 dygn, fantastiskt. Btw, Är det nån här som köpt IB direkt från snubbarna på MDCI och det funkar utan problem?
Den enda parfym jag ogillat hittills är spermasvett-parfymen jag inte kommer ihåg namnet på, generellt så gillar jag de flesta i olika hög grad såklart. Jag gillade 1872, men inte tillräckligt mycket för det priset (tror den ligger på 1500kr eller nåt)