2014-05-21, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Du driver med oss va?

Ingen här skriver om den ni skriver bara om er colonia som alla verkar ha hemma.

Andra märken som är lite mer ovanliga men goda är diesel fuel for life YSL homme och JPG le male
Citera
2014-05-21, 17:33
Medlem
NirvanAs avatar
Gillade Heeley's Menthe Fraiche.. som en god kopp grönt té ungefär, blir ännu bättre i dry-downen, verkar ha aningen sämre hållbarhet dock.

Gillar beskrivningen; ♂ Clean, fit. Patrick Bateman in American Psycho (the film).
Citera
2014-05-21, 18:45
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Ingen här skriver om den ni skriver bara om er colonia som alla verkar ha hemma.

Andra märken som är lite mer ovanliga men goda är diesel fuel for life YSL homme och JPG le male
Ovanliga? Hur tänker du nu?
Citera
2014-05-21, 19:40
Medlem
Citat:

Ledsen att göra dig besviken, men du har fel. Dofterna du radar upp är allt annat än just ovanliga.

1 Million har varenda finnig tonåring på stan, (doftar som myggmedel, ungefär...) tillsammans med Le Male som har väldigt mycket discoturre över sig. Tyvärr.

Finns många sidor i denna tråd, läs på lite och återkom sedan.
Senast redigerad av Ritinkin 2014-05-21 kl. 19:43.
Citera
2014-05-21, 19:46
Medlem
Citat:

Om dessa märken är ovanliga enligt dig, vad är då vanliga märken?
Citera
2014-05-21, 19:49
Medlem
Är YSL L'homme för tung en varm sommardag? Samt gör den sig bra som dagparfym i plugget? Tänk er en ekonomistudent med typisk ekonomutstyrsel.
Citera
2014-05-21, 22:39
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin

1 Million har varenda finnig tonåring på stan, (doftar som myggmedel, ungefär...) tillsammans med Le Male som har väldigt mycket discoturre över sig. Tyvärr.
Jag trode 1 Million var en tjejparfym första gången jag kände den
Senast redigerad av Tolvan 2014-05-21 kl. 22:43.
Citera
2014-05-22, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jag trode 1 Million var en tjejparfym första gången jag kände den

Det finns även en tjejversion av doften med samma namn. Men jag håller med, 1 Million är såpass söt att en tjej med enkelhet skulle kunna ha den även.
Citera
2014-05-22, 10:55
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Det finns även en tjejversion av doften med samma namn. Men jag håller med, 1 Million är såpass söt att en tjej med enkelhet skulle kunna ha den även.
Jo jag vet men enligt flaskan var det herrdoften jag höll under näsan.
Citera
2014-05-22, 18:00
Medlem
LeifKofoths avatar
tänkte inhandla någon parfym i en taxfree och antar att urvalet är ganska begränsat, men funderar på versace pour homme som "dag" och undrar om ni har tips på något per lämpligt för kvällsbruk fast som funkar bra på sommaren också? tack på förhand
Citera
2014-05-22, 21:37
Medlem
Cameltotems avatar
Hmm köpa chanel allure homme och L'umaniste eller samples för 1200kr.

Tuff fråga
Citera
2014-05-22, 21:47
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Hmm köpa chanel allure homme och L'umaniste eller samples för 1200kr.

Tuff fråga
Skulle aldrig lägga ner 1200:- på samples på en gång. Det tar ju faktiskt ett tag att utvärdera en doft riktigt. Bättre att beställa typ 5-6 samples åt gången så man hinner utvärdera dem ordentligt innan man "glömmer" bort dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in