2009-08-12, 03:41
Medlem
TokyoBarns avatar
Har nu testat några olika parfymer, JPG le male och Armani Black Code är dom jag gillade bäst, har beslutsångest och vet inte vilken jag ska köpa

Är mest sugen på JPG, för jag tycker den luktar sjukt nice, dock så verkar varenda kotte springa runt med den
Citera
2009-08-16, 15:39
Medlem
Faderjeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phieniac
Tjena, Tänkte köpa ny parfym snart. Vilken rekommenderar ni?
Har tidigare kört med Masculine av Dolce Gabbana och nån Hugo Boss där det var två parfymer i en "förpackning" typ.

http://www.vendoperfumes.com/images/EMPORIO_ARMANI_DIAMONDS_MEN.jpg

Citera
2009-08-18, 16:01
Avslutad
Armani code
JP male
Diesel fuel for life
Lacoste essential
homme dior
Citera
2009-08-20, 04:38
Medlem
Solarprestiges avatar
gillar hon tyngre dofter så testa något från dior tex: poison, pure poison, dior addict; även crystal noir från versace är god
Citera
2009-08-20, 04:54
Medlem
Psyko Dads avatar
Skulle inte ngnsin köpa en parfym åt ngn om man inte vet vad de gillar. Bättre med ett presentkort där hon får välja ut en själv.
Jag har en parfym tex som doftar ljuvligt på mig, men kattpiss på min polare.
Citera
2009-08-20, 06:10
Medlem
Koolaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Tjenare! Hade tänkt att köpa en parfym till flickvännen för runt 400-500kr men har ingen aning om vilken jag ska köpa - vill heller inte fråga vad för typ av parfym hon gillar eftersom jag vill överaska henne.

Några tips på en väldigt god märkesparfym till en tjej?

Köp nå´t som inte alla har(DKNY et al; snaark) från denna vermodlichen VärldensBästaDoft-site.
Och, vilket är väldigt smutt; de har samples på iss rubbet - köp en klase mini-samples för några tior styck och gör sedan ett bra val.
Seså!

http://www.luckyscent.com/shop/section/1/page/1/Fragrances.html
Citera
2009-08-20, 11:03
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Skulle inte ngnsin köpa en parfym åt ngn om man inte vet vad de gillar. Bättre med ett presentkort där hon får välja ut en själv.
Jag har en parfym tex som doftar ljuvligt på mig, men kattpiss på min polare.
Det där är väldigt viktigt. Ett parfymköp kan bli en riktig miss om det vill sig illa.
Citera
2009-08-21, 14:58
Medlem
Hur vill ni flickor att vi pojkar skall dofta?

Rubriken säger väl allt, men hur vill ni flickor att vi pojkar skall dofta? Jag vet i alla fall att om en flicka går förbi och doftar vanilj eller kakor av något slag, så blir jag alldeles knäsvag.
Citera
2009-08-21, 15:00
Medlem
Payn3s avatar
Jag läste en gång en artikel om att tjejer tänder på svettlukt.
Citera
2009-08-21, 15:15
Medlem
Filuren89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payn3

Jag har för mig att jag har läst att för väldigt längesedan så va detta den lukten som de attraherades utav men inte nuförtiden. Kan ju även vara individuellt.
Citera
2009-08-21, 15:22
Medlem
FISKISCHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filuren89
Jag har för mig att jag har läst att för väldigt längesedan så va detta den lukten som de attraherades utav men inte nuförtiden. Kan ju även vara individuellt.

precis, det var förr.. väldigt mycket förr! haha
Citera
2009-08-21, 15:22
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payn3

Yes.....

Nä, men jag har hört att allt som påminner om deras pappa attraherar dem. Lukt, utseende, röst osv. Ta reda på vad damens/offrets pappa luktar så löser det sig. Förutsatt att du har en speciell tjej du siktar på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in