Nej, jag kan tyvärr inte rekommendera någon parfym som doftar gott. Tidigare i kväll skapade jag en egen tråd där jag frågade flickorna här på forumet hur de vill att vi pojkar skall lukta, men den tråden flyttades in i den är och i och med det så blev min tråd ett inlägg och dessutom helt off-topic (okej, kanske inte helt, men nästan).
Rubriken säger väl allt, men hur vill ni flickor att vi pojkar skall dofta? Jag vet i alla fall att om en flicka går förbi och doftar vanilj eller kakor av något slag, så blir jag alldeles knäsvag.
Okej. Visst kan jag hålla med om att både vanilj och kakor brukar dofta gott men att kvinnor ska lukta mat? Det är inte min grej.
Feromonparfymer har funnits på marknaden ett tag nu, räkna inte med att försätta kvinnorna i trans bara. Om dessa parfymer verkligen har någon effekt går nog att debattera.
Larva dig inte, Tolvan. Det finns mängder av hudvårdsprodukter, hårprodukter, duschkrämer och så vidare som doftar frukt. Menar du att alla som använder sådana produkter gillar att bli påminda om deras mammors fruktsallad, eller gäller det bara bakverk?
Hittade min gamla Marc Jacobs Daisy idag & använde, fasiken vad den är nice.
Har inte använt så mkt parfym under sommaren eftersom jag inte vill ha parfym i solen, men det är en som jag rekommenderar.