2014-07-25, 23:22
Medlem
Bultmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Är det denna Michael Kors du menar?
I så fall så finns den i lager.

http://www.parfym-klick.se/Michael-Kors-Michael-Kors-for-Men-Eau-de-Toilette-75ml-Sprej-s5044/
Bilden föreställer Michael som är just den parfymen som jag vill ha, men om man läser beskrivningen så ser man att det i själva verket rör sig om parfymen Michael Kors. Jag har varit med om det där alltför många gånger och ibland står det till och med i beskrivningen att det ska vara Michael, men det visar sig ändå alltid i slutändan att det är Michael Kors de säljer. Säljare har ofta rent skamligt dålig koll på det där.
Citera
2014-07-26, 15:15
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bultman
Bilden föreställer Michael som är just den parfymen som jag vill ha, men om man läser beskrivningen så ser man att det i själva verket rör sig om parfymen Michael Kors. Jag har varit med om det där alltför många gånger och ibland står det till och med i beskrivningen att det ska vara Michael, men det visar sig ändå alltid i slutändan att det är Michael Kors de säljer. Säljare har ofta rent skamligt dålig koll på det där.

Det är inte speciellt svårt att hitta originalet på eBay, här till exempel.
Citera
2014-07-26, 17:05
Medlem
Bultmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
Möjligheten finns att det kanske är Michael, men när jag har ser dessa annonser brukar jag skriva till säljaren och fråga och hittills har det alltid visat sig att det egentligen är Michael Kors. I det här fallet skulle möjligtvis det förhållandevis höga priset kunna tyda på att det verkligen är Michael.
Citera
2014-07-27, 18:46
Medlem
Bultmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
Verkar som att det kan vara rätt ändå. Det här var en annons som jag missat eftersom jag börjat tröttna på att fråga mig runt och hela tiden och få höra att det var fel parfym.
Citera
2014-07-27, 19:15
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bultman
Verkar som att det kan vara rätt ändå. Det här var en annons som jag missat eftersom jag börjat tröttna på att fråga mig runt och hela tiden och få höra att det var fel parfym.

Bra, då är det bara att klippa till då.
Citera
2014-07-27, 19:43
Medlem
irrblosss avatar
Om ett par månader är hösten här. Har ni några nya köp som ska göras inför hösten? Jag har några kandidater som jag ännu inte äger, som jag gärna skulle äga/testa:

1. Puredistance M - måste bli ett köp helt enkelt
2. Tom Ford Tobacco Vanille - haft sample av den länge, men har aldrig riktigt fastnat 100% för den, dock väldigt trevlig och den växer
3. Or du Serail - inte hunnit testa än, men magkänslan säger att jag skulle älska den
Citera
2014-07-27, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Om ett par månader är hösten här. Har ni några nya köp som ska göras inför hösten? Jag har några kandidater som jag ännu inte äger, som jag gärna skulle äga/testa:

2. Tom Ford Tobacco Vanille - haft sample av den länge, men har aldrig riktigt fastnat 100% för den, dock väldigt trevlig och den växer
3. Or du Serail - inte hunnit testa än, men magkänslan säger att jag skulle älska den

Jag är lite sugen på Back to Black by Kilian alternativt Tobacco Vanille. Sistnämnda har jag inte samplat men känns som om jag skulle kunna gilla den om jag gillar BtB. Hur tycker ni dom två passar som allroundparfymer? På jobbet/skolan, klubb, bar osv..
Citera
2014-07-27, 20:40
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:

Kommer nog införskaffa Golden Boy iaf.
Citera
2014-07-27, 20:41
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillamore
Jag är lite sugen på Back to Black by Kilian alternativt Tobacco Vanille. Sistnämnda har jag inte samplat men känns som om jag skulle kunna gilla den om jag gillar BtB. Hur tycker ni dom två passar som allroundparfymer? På jobbet/skolan, klubb, bar osv..

Jag har bägge och de passar överallt, däremot uppskattas tobacco vanille betydligt mer av omgivningen, har aldrig hört någon säga nåt om BtB men får alltid kommentarer när man dressar tobacco vanille.
Citera
2014-07-27, 20:56
Medlem
Zycores avatar
Citat:

Köpte Tobacco Vanille och fick samples på Tuscan Leather och Plum Japonais, den sistnämnda är helt underbar så funderar på att dra iväg ett köp på den!
Citera
2014-07-27, 21:07
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zycore
Köpte Tobacco Vanille och fick samples på Tuscan Leather och Plum Japonais, den sistnämnda är helt underbar så funderar på att dra iväg ett köp på den!
Köpte du utomlands eller beställde på nätet?
Citera
2014-07-27, 22:15
Medlem
Zycores avatar
Citat:
Köpte du utomlands eller beställde på nätet?

Beställde från Parfuma.com , får med 3 valfria samples för varje order.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in