Citat:
Ursprungligen postat av
mr.demon
Yes! Gör gärna det.
När 1 million öppnar upp så stinker den verkligen, på gränsen man får huvudvärk av att lukta på den, luktar billigt och starkt.
När Spicebomb öppnar upp så luktar den inte alls lika starkt som 1 million utan mycket mildare och fräschare, gillade faktiskt denna.
Känns verkligen som man jämför en vanlig Axe-flaska mot en vanlig parfym, spicebomb luktar kvalité, det kan jag tyvärr inte säga om 1 million.
Efter en timme när 1 million har lugnat ner sig så luktar den lika starkt som spicebomb gjorde i början, och jo där finns en viss likhet i dom faktiskt, men endå så olika.
Dom har unngefär samma noter, förutom att spicebomb har tobaco istället för citrus
Båda passar på klubben/kvällen
Paco Rabanne - 1 Million: Luktar billigt och borde kosta 100kr för en flaska. Luktar lite fjortisdisco och på tok för stark
Viktor & Rolf - Spicebomb: Lyxigare, mer diskret och fräschare version av 1 million, kvalité och bekväm att lukta på.
Spicebomb var faktiskt trevlig och hade kunnat tänka mig att ha på mig den själv om jag skulle på fest/klubb
Betyg?
1 million 1.5 / 5
Spicebomb 3,5 / 5