2009-04-19, 15:51
Medlem
maaannens avatar
Code tycker jag personligen passar mer att ha när man går ut på krogen än som vardagsparfym!

Nått enkelt kanske boss orginal? Vet ej

ooops, glömde qouta snubben ja skrev åt!
Citera
2009-04-19, 15:53
Medlem
semuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Ja.

Någon du rekomenderar? Vet ej hur Zegnas parfymer är...

Den som jag använder just nu kan jag lätt rekommendera; http://s7v1.scene7.com/is/image/JohnLewis/230411707?$product$ - ju mer du använder den desto mer börjar du tycka om den. Så var det i alla fall för mig
Citera
2009-04-19, 18:43
Medlem
Teacuptoys avatar
Denna är min absoluta favorit just nu: (Escada Ocean Lounge)

http://www.beautybygrooming.se/sv/artiklar/escada-ocean-lounge-edt.html
Senast redigerad av Teacuptoy 2009-04-19 kl. 18:46.
Citera
2009-04-20, 16:15
Medlem
Någon som såg "den rätte för Rosing". Det var ett jäkla tjat om att den där Hugo doftade så jäkla gott. Någon som vet vad han använde för doft?
Citera
2009-04-20, 16:18
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ray.Krebbs
Någon som såg "den rätte för Rosing". Det var ett jäkla tjat om att den där Hugo doftade så jäkla gott. Någon som vet vad han använde för doft?
Kan ha varit vad som helst "över" AXE, Rosing lär väl inte vara van vid annat än just AXE.
Citera
2009-04-20, 22:33
Medlem
semuors avatar
Men Rosing är ett luder i varje fall
Citera
2009-04-21, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Kan ha varit vad som helst "över" AXE, Rosing lär väl inte vara van vid annat än just AXE.

Men för att bidra, du kan alltid fråga honom på hans blogg. Du hittar den på finest.se
Citera
2009-04-21, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss

HAHAHA. Ja, du har nog rätt. Men jag googlade och lyckades ta reda på att han kör Armani Aqua di gio. Någon som har erfarenheter av denna?
Citera
2009-04-21, 14:34
Medlem
Vad använder ni för deo när ni kör Edt. Samma märke eller något helt neutralt. Jag funderar på att skippa deo helt. Hålla mig torr med Absolut Torr och bara köra Edt. Hur gör ni?
Citera
2009-04-21, 14:44
Medlem
pazzions avatar
Citat:
Vad använder ni för deo när ni kör Edt. Samma märke eller något helt neutralt. Jag funderar på att skippa deo helt. Hålla mig torr med Absolut Torr och bara köra Edt. Hur gör ni?

Apotekets Bats parfymfria använder jag alltid i kombination med Edt. Funkar skitbra! plus att den är extra skonsam för huden
Citera
2009-04-21, 15:34
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
HAHAHA. Ja, du har nog rätt. Men jag googlade och lyckades ta reda på att han kör Armani Aqua di gio. Någon som har erfarenheter av denna?
Jag hatar den över allt annat i doftväg. AXE är faktiskt bättre . Den används/användes väldigt flitigt av finniga femtonåringar och äldre nysvenska herrar som tror att de är tuffa ungdomar som bär ARMANI. Själva doften i sig är ganska intetsägande, men imagen den utstrålar är inget jag vill befatta mig med. Ett bättre alternativ till AdG är DKNY Be Delicious - samma typ av doft fast bättre gjord.

Edit: Som deo använder jag Rexonas stick-deo, funkar bättre än någon annan deo jag testat. Stoppar svetten, doftar ganska milt och stör inte övriga dofter man har på sig samt kladdar och svider inte.
Citera
2009-04-21, 18:30
Medlem
Haha, Aqua di Gio, mercy me. Mycket förortsbabbe över den!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in