2009-04-05, 09:32
Medlem
Var och tittade lite på parfymer häromdagen, jag fastnade vid en parfym vid namn Mexx Ice Touch. Någon som använder denna parfym? Värd att köpa tror ni? Ge dock förslag på mera goddoftande parfymer!
Citera
2009-04-05, 19:28
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadrise
Hade tänkt slänga in en beställning i dagarna från parfym.se, någon som vill ge feedback på vilken jag bör välja?

Snor tråden lite och frågar om någon här vet om huruvida denna sida lämpar sig att spendera lite på? Bra kundservice, snabb leverans och framförallt: det är inte parfymer straight outta Turkiets gatustånd vi snackar om?
Citera
2009-04-06, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Snor tråden lite och frågar om någon här vet om huruvida denna sida lämpar sig att spendera lite på? Bra kundservice, snabb leverans och framförallt: det är inte parfymer straight outta Turkiets gatustånd vi snackar om?

Jag beställde därifrån sent i förra veckan (armani Code) och det är helt klart the real deal. Beställde torsdag kväll, sent, och fick den i måndags. Snabb leverans, mao. Bara att köra på!
Citera
2009-04-06, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige

Haha, jag tänkte samma tanke som du, men tydligen efter jag hört mig för så är det the real thing.
Citera
2009-04-12, 23:52
Medlem
Någon som har testat Versace "The Dreamer" - åsikter? Har enbart hithills läst recensioner om den, utkom på marknaden 1996. Så den har funnits ett tag nu.
Citera
2009-04-13, 08:48
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Någon som har testat Versace "The Dreamer" - åsikter? Har enbart hithills läst recensioner om den, utkom på marknaden 1996. Så den har funnits ett tag nu.
Har testat den men tycker den är alldeles för syntetisk. Dessutom är det något lite svulstigt/kitschigt över alla Versaces skapelser som gör att jag inte kommer överens med dem.
Citera
2009-04-13, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Har testat den men tycker den är alldeles för syntetisk. Dessutom är det något lite svulstigt/kitschigt över alla Versaces skapelser som gör att jag inte kommer överens med dem.

Okej. Jag har själv inte doftat på den ännu, men skall göra det i dagarna. Läste mycket gott om den och dens "unika" doft. En riktig "brud-magnet"... hmpf.
Citera
2009-04-18, 16:00
Medlem
jag rekomenderar "gant silver"
Citera
2009-04-19, 00:41
Awaiting Email Confirmation
silverkedjas avatar
Jag hoppar till och från mellan Jean Paul Gaultier och Dolce gabbanas ''the one'' jean paul luktar mer sött än vad the one gör, men båda funkar alldeles utmärkt, och går hem hos tjejer!
Citera
2009-04-19, 03:04
Medlem
semuors avatar
Bara jag som kör stenhårt på Zegna?
Citera
2009-04-19, 15:26
Medlem
Numes avatar
Mina favoriter just nu...

(Thierry Mugler) A*Men / Angel Men

Bvlgari Black

Lolita Lempicka Au Masculine

Någon som vet butiker som säljer prover av parfym (gärna online som skickar till/i Sverige)?
Citera
2009-04-19, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semuor
Bara jag som kör stenhårt på Zegna?

Ja.

Någon du rekomenderar? Vet ej hur Zegnas parfymer är...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in