2013-05-07, 19:32
Medlem
Vattumannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kumho
Om det skickas som brev men inte får plats i brevinkast/brevlåda så får du en avi för att hämta ut det hos ett postombud (Ica t.ex).

Danke
Citera
2013-05-08, 14:38
Medlem
Tjosan Fick hem mina två flaskor adp colonia och assoluta Tycker de luktar väldigt bra får jag säga Det är en stilig och harmonisk doft Vet dock inte om det passar min livsstil. Det struntar jag dock i då de luktar så gott

Tyckte även de var snabb leverans från beautyshop. Beställde på fredagen och hade det i brevlådan på måndag
Citera
2013-05-09, 00:29
Medlem
Någon med erfarenhet av Hanae Mori HM?
Citera
2013-05-09, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xeley
Någon med erfarenhet av Hanae Mori HM?
Jag.
Citrus, choklad och vanilj. Mycket citrus till en början, men det tonas ner ganska så snabbt. Bättre lämpad för kallare månader. Äger EDPn, minns inte hur EDTn är riktigt. Annars en bra doft. Gränsar nog lite åt unisex-hållet, men ingenting överdrivet.
Citera
2013-05-09, 12:14
Medlem
Duckks avatar
Köpte Issey Miyake d'Issey(...) från Nordicfeel.se, men upplever att hållbarheten är mycket sämre än när jag prövade parfymen i en Kicks-butik. Har svårt att tro att det skulle röra sig om en fejkad flaska då de är rätt så stora, vad tror ni?
Citera
2013-05-09, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duckk
Köpte Issey Miyake d'Issey(...) från Nordicfeel.se, men upplever att hållbarheten är mycket sämre än när jag prövade parfymen i en Kicks-butik. Har svårt att tro att det skulle röra sig om en fejkad flaska då de är rätt så stora, vad tror ni?
Jag har vid flera tillfällen handlat hos Nordicfeel och det har gått riktigt bra alla gånger. Känner även andra som beställt därifrån utan några problem. Det är en populär sida här i Sverige och jag tror absolut inte att dom säljer fejkade parfymer. Luktar den likadant jämfört med den i Kicks?
Citera
2013-05-09, 13:04
Medlem
Duckks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fragsforyou
Jag har vid flera tillfällen handlat hos Nordicfeel och det har gått riktigt bra alla gånger. Känner även andra som beställt därifrån utan några problem. Det är en populär sida här i Sverige och jag tror absolut inte att dom säljer fejkade parfymer. Luktar den likadant jämfört med den i Kicks?
Har även jag beställt från de tidigare och har anhöriga som handlat från den sidan, har även jag svårt att se att de skulle sälja fejkade parfymer. Ja, den luktar precis som den i Kicks.
Citera
2013-05-09, 13:25
Medlem
Handlat ifrån NF flera gånger, inte något fejk med deras produkter. Konstigt dock att du upplever hållbarheten annorlunda. Det kanske bara är hjärnspöken? Du kan ju alltid spraya på dig den du har ifrån NF och sedan spraya den på Kicks, sedan jämföra.
Citera
2013-05-09, 14:29
Medlem
Duckks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Handlat ifrån NF flera gånger, inte något fejk med deras produkter. Konstigt dock att du upplever hållbarheten annorlunda. Det kanske bara är hjärnspöken? Du kan ju alltid spraya på dig den du har ifrån NF och sedan spraya den på Kicks, sedan jämföra.
Ska försöka göra det. Ja, verkligen konstigt, speciellt med denna parfym som är känd för att ha en lång och bra hållbarhet.
Citera
2013-05-09, 15:00
Medlem
Någon som har förslag på en herrparfym som luktar gott(så att tjejer dras till den ) och är relativt billig?

Den ska gärna fungera både på dagtid och kvällstid då jag läst lite att vissa parfymer passar bäst på dagtid på sommaren.
Citera
2013-05-09, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Jag.
Citrus, choklad och vanilj. Mycket citrus till en början, men det tonas ner ganska så snabbt. Bättre lämpad för kallare månader. Äger EDPn, minns inte hur EDTn är riktigt. Annars en bra doft. Gränsar nog lite åt unisex-hållet, men ingenting överdrivet.
Låter trevlig! Kanske något att satsa på inför i höst? Eller t.om. sommarnätter
Citera
2013-05-09, 18:29
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duckk
Kan det vara så att den ena är en eau de parfum och den andra en eau de toilette?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in