Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Den är helt OK, en personlig favorit som är riktigt bra nu inför våren och sommaren ifrån Xerjoff är Casamorati 1888: Mefisto. En lite blommigare version av Creeds Silver Mountain Water, så gillar man den så kan man kanske gå med SMW (om man kan få ett bättre pris på någon sida) Xerjoff ser jag inte vara 'billigare' någonstans.
Testade Mefisto och Regio på huden idag. Regio luktade inte alls likadant på huden som på sticka iaf, väldigt kryddig. Mefisto var precis som du sa väldigt lik SMW (iaf så som den luktade på min jacka) riktigt bra faktiskt. Priset avskräcker tyvärr....även om det var 20% rabatt...
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Jag fick aldrig till MI-jackdoften på huden

.
Gjorde ett nytt försök idag, blev inte bättre.
Frågan är ju om det är nåt skumt med NK's flaska med SMW för den luktar EXAKT som sån där färsk rulltobak i inledningen (fast äcklig tobak). Den avtar ju efter en stund men sitter kvar ganska länge.
Konstiga är att ingen annan verkar tycka SMW luktar tobak så man undrar ju lite om nåt är knas?
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
nån som har nåt tips på vanlig drugstore-deo som luktar gott, iaf med lite mer intressant doft än typ sportcitron?
jag tycker det är för dyrt att pröjsa 200 spänn för en märkesdeo ärligt talat, det där har spårat ur och blivit för dyrt.
Skulle aldrig köpa nån dyr deo, kör hellre på nån så neutral som möjligt. Skulle inte vilja ha en deo som luktar såpass mycket så den krockar med parfymen man bär.