Läst igenom en hel del i tråden igår kväll men blev inte mycket klokare då alla rekommenderar saker till höger och vänster och det är bara en enda djungel. Hade polo blue innan som jag tyckte var helt okej, omtyckt och som luktar bättre ju tiden går tyckte jag.
Var först inne på något från Hugo Boss men följde det smarta rådet att man borde pröva i butiken. So i did, men blev lite besviken och förvirrad då jag tyckte att det mesta luktade snarlikt varandra, "sportiga" och ingen som stack ut och föll i min smak initialt (vet att man måste vänta ett tag för att få en mer korrekt bedömning).
Allt från Polo, Armani, Hugo, CK, replay, blåa kroppen-parfymen o.s.v. Var beredd att inte riktig bry mig och gå på burberry london som föll mig i smaken bäst, tills jag prövade Paco rabanne black xs, var såld direkt, den här ska jag ha. Unik söt lukt som direkt skiljde sig från alla andra. Tydlig jordgubbscidrig ton som övergår till mer en mer manlig, "ung" doft, inte för stark men som ändå höll sig kvar länge subtilt.
Jättenöjd, men, betalade 485kr för 50ml (kicks). Ser nu på nätet att jag kunde fått det 150kr billigare, sedan har de
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=733739 100ml för 319kr (billigare än 50ml). Vad fan?