Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Jag har bara provat Lumière Noire pour Homme och Aqua Universalis från MFK, men jag gillade dessa. Speciellt Lumière Noire.
Citat:
Ursprungligen postat av 3rd
Ja, Lumière Noire är grym så kör på den. Blir nog en flaska av den så småningom för egen del. Aqua Universalis Forte har jag inte hunnit testa än men körde på APOM lite igår. Ingen jättehit kanske, men smaken är som baken. Improvisera lite annars

Ok då är två spikade iaf, tack!!
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Nej det är vanliga rör med plastkorkar med en "sticka" på. Personligen föredrar jag dessa framför sprayer när det gäller samples, eftersom man kan justera mängden lite bättre än med spray. De där små sprayflaskorna räcker oftast inte så länge eftersom det kommer relativt mycket parfym i varje spray. Bara att dra "stickan" över handleden typ. Brukar räcka för att få en uppfattning om hur det doftar. Leveranstiden på samples från Luckyscent ligger nog på ca 1-2 veckor.
Var inga problem med refund från TPC så nu får det bli lite olika från luckyscent istället.
Blir Heeleys Agarwoud, Montale Black Aoud, Parfums MDCI Invasion Barbare och Chypre Palatin som man hört bra om här. Det lär åka med ett par till men inget bestämt just nu.
Edit: Agarwoud fanns inte som sample