2012-11-28, 21:37
Medlem
pocahontas väns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Absolut inte, en tjej i 20-årsåldern sa en gång "oj, vad gott det luktar här!" och det enda som fanns som doftade något var min Aventus . Finns inget i doften som lutar åt gubbighet tycker jag.
Vad kul att någon sa det! Kanske bara är min pappa som haft en liknande doft. Gubbig kanske är fel uttryckt utan manlig kanske är bättre. Men vad är en typisk gubbdoft enligt dig?
Citera
2012-11-28, 21:38
Medlem
Kanske har denna frågan ställts förut, men jag har verkligen inte ork att gå igenom hela forumet för att leta efter den. Så, jag tänker bara ställa frågan här!

Är det någon som beställt parfymer från Fragrancenet.com någongång? Hur gick det med tullen? Och om den hamnar i tullen, kan man på något sätt fixa så att dem på Fragrancenet betalar den? Behöver verkligen en lektion i tull och sådant eftersom jag köper diverse saker allt mer över nätet.

Tack på förhand!
Citera
2012-11-28, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän
Vad kul att någon sa det! Kanske bara är min pappa som haft en liknande doft. Gubbig kanske är fel uttryckt utan manlig kanske är bättre. Men vad är en typisk gubbdoft enligt dig?
Frågar du mig så säger jag Michael Kors for Men, Paco Rabanne Pour Homme (grön flaska) utan tvekan!
Citera
2012-11-28, 21:49
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fragsforyou
Frågar du mig så säger jag Michael Kors for Men, Paco Rabanne Pour Homme (grön flaska) utan tvekan!
Michael Kors for Men kan jag inte hålla med om. Däremot skulle jag vilja säga att Chanel Pour Monsieur och Creed Bois du Portugal är gubbiga. De doftar gammalt och lite bittert.
Citera
2012-11-28, 23:53
Medlem
Mr-Olympias avatar
Är det någon här som har provat Davidoff Coolwater och är det i så fall en doft som kan rekommenderas? Jag gillar de lite lättare och friskare dofterna

Sen tänkte jag höra om någon har tips på bra webbsidor där man kan sälja parfymer. Har nämligen en parfym som i och för sig är oerhört trevlig men som tyvärr inte riktigt passar min stil.
Citera
2012-11-29, 01:50
Medlem
NirvanAs avatar
Har burberry nån annan bra parfym förutom London?

Sen hur är parfymerna hos klädesmärkena Dolce & Gabbana, Lacoste, Paul Smith, Calvin Klein..finns det nån bra bland dessa?
Citera
2012-11-29, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Har burberry nån annan bra parfym förutom London?

Sen hur är parfymerna hos klädesmärkena Dolce & Gabbana, Lacoste, Paul Smith, Calvin Klein..finns det nån bra bland dessa?
Jag gillade Paul Smith London då den fanns, verkar vara svår att få tag på nu dock.
Citera
2012-11-30, 01:52
Medlem
ArturoBandinis avatar
Jag skulle behöva tips på bra nya vinterparfymer för män. I sommar har jag kört på Spicebomb (som jag gillade MYCKET) och CK Intense Euphoria (son jag gillade lite mindre, men ändå kände mig OK i). I vinter hade jag velat ha något "tyngre" och annorlunda. Gärna något som finns att köpa från svenska sidor som Nordic Feel. Är Prada Amber Pour Homme Intense något att ha?
Citera
2012-11-30, 07:25
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Jag skulle behöva tips på bra nya vinterparfymer för män. I sommar har jag kört på Spicebomb (som jag gillade MYCKET) och CK Intense Euphoria (son jag gillade lite mindre, men ändå kände mig OK i). I vinter hade jag velat ha något "tyngre" och annorlunda. Gärna något som finns att köpa från svenska sidor som Nordic Feel. Är Prada Amber Pour Homme Intense något att ha?
Prada APHI är en trevlig doft. Det är väl inte den tyngsta doften "out there" men kanske tillräckligt? Annars kan jag tipsa om en av mina personliga favoriter: L'Occitane Eau des Bavx. Tung och fantastisk på alla sätt och vis

Finns bla på http://www.gents.se/loccitane-eau-des-bavx-eau-de-toilette?&roi=274&silent=true
Citera
2012-11-30, 07:30
Medlem
3rds avatar
Kom precis på att jag har två rabattkoder på 10% till gents.se om någon är sugen. De ska fungera i ca 1 vecka till. PM till mig om nån vill ha. Först till kvarn. Svarar jag inte har de redan gått.
Citera
2012-11-30, 12:42
Medlem
Jag beställde james bond 007, på en sida där jag vet att de är äkta parfymer annars finns de ju mycke sidor med fake parfymer!, www.canpea.se där beställde jag james bond och den rekommenderas verkligen och dom har äkta parfymer. Mvh Anton
Citera
2012-11-30, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lezap
Jag beställde james bond 007, på en sida där jag vet att de är äkta parfymer annars finns de ju mycke sidor med fake parfymer!, www.canpea.se där beställde jag james bond och den rekommenderas verkligen och dom har äkta parfymer. Mvh Anton

förlåt, men vilka skitpriser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in