Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Nja, man ska aldrig lita på någon när det gäller något så subjektivt som dofter, men jag håller fortfarande fast vid att det är en av de bästa dofter jag har upplevt. Dock är det viktigt att den inte överdoseras. För mycket så blir den alldeles för tung och man känner mest cederträ och en bitterhet från kardemumma. Jag tror man bör vara kräsen för att uppskatta den, så om du inte är kräsen förstår du säkert inte storheten

.
Hur lång tid ta det för samplet att komma fram? Tror jag beställde på samma sida som du, 0,7 ml flaskor. Ska verkligen inte överdosera, det var mest när man var yngre som man trodde ju mer desto bättre och öste på med Axe och Jockey, men så är verkligen inte fallet, försöker alltid få ut ungefär ett halvt sprut även om det är svårt, det doftar ju alltid mer än vad man tror, själv känner man inte lukten efter en liten stund men alla andra som inte varit nära en särskilt längre känner ju det. Jag är inte kräsen som sagt, gillar nästan alla parfymen även kärringar som luktar riktig damparfym, det luktar ju gott haha.
Svårt att hitta den omtalade Creed parfymen, dyr förvisso men hade lätt köpt den om den är så bra som det sägs. Jag tror jag blir nöjd i alla fall, köpt alla mina parfymer baserat på den här tråden den första 2005 någon gång.