Armani aqua di gio e jättegod,har iofs tröttnat lite på den nu, Truth Calvin Klein kör jag med nu, en såndär "sned" flaska,luktar jättegott men den doftar tyvärr inte så länge enligt mitt tycke
Min kvinna gillar den, då är jag (och hon) nöjd.
Dessutom slipper man bli raggad på av en massa småfjortisar som inte är torra bakom öronen om man luktar gubbe
Då är det ju lugnt!
Men jag skulle fan inte ha problem med att bli raggad på av småfjortisar
Hmmm... på kvällen brukar jag oftast ha Armania Mania medans dagtid något lättare t.ex Bvlgari Bvl. Ibland kör jag på Jean Paul Gaultier - Le Male som känns lite mer allaround
Personligen tycker jag att Sergio Tacchini är den godaste doften av alla, men jag kör aldrig den eftersom många av mina vänner har den. Jag kör någon annan.
VÄlj en doft som passar dig, prova dem före du köper. Tänk på att ditt PH, hormoner och annat påverkar hur diften utvecklas över tiden som den sitter på. Axe kan fungera för vissa (även om dessa är få).
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!