Citat:
Ursprungligen postat av
samcherr
Stämmer. Personligen noterar jag inte vanilj i blenden, och är heller inget fan av vanilj.
45an stannar dock ett dygn på huden utan att vara skarp. Overall en mycket behaglig upplevelse över hela dagen. Originalet är också exemplariskt, det är helt individuellt vad som passar bäst.
Tyvärr ovanligt med rabatter på amouage på dessa siter. Snarare notino eller parfym.se eller någon sådan sida är mer sannolik att ha kampanjer på dessa.
Min doftupplevelse på RM 45 är en liten besvikelse, hade väl hög förväntan om lite mer som RM Orginal med lite träig doft i bakgrunden. Om man mixade RM med Prada L’Homme så skulle den vara lika 45an i min uppfattning dvs blommig, tvålig, torr/pudrig doft, dock inte otrevlig på nått sätt men för den slanten föredrar jag Vanliga RM.
På Parfym.se så kan RM klickas hem för ca ynka 3650kr som faktist är ett bra pris. Tvekar lite på prestandan, kanske är för snål med sprut ca 3?
Gillar Creed Spice&Wood mer å mer faktist, har testat ett sample på 2,5ml och nu en dekant på 10ml känner jag samma goda doft efter den så blir det en 75a, tycker den är med länge av bara en spray på bröstet, före aventus faktist som jag ersatt med en Roja P.H. Parfym Elysium som är på ingång, chansade ifrån deloox som jag köpt nishane ifrån utan problem. Egentligen liiite för bra pris men no guts no glory 😇