2011-02-11, 01:38
Medlem
Någon här som provat Tom Ford - Tobacco Vanille?
Citera
2011-02-11, 06:56
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Någon här som provat Tom Ford - Tobacco Vanille?
Japp den är riktigt trevlig för höst/vinter. Doftar vanilj och tobak (surprise!) samt en lätt toppnot av tuggummit Jenka (fast det kanske är vaniljen som har den karaktären). Trots att den är trevlig och väldigt koncentrerad (och därmed svårdoserad) så tycker jag inte den är riktigt prisvärd. Ganska "tung" doft också, vet inte om jag skulle klara att använda den annat än på fritiden på höst- och vinterkvällar...
Citera
2011-02-11, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Japp den är riktigt trevlig för höst/vinter. Doftar vanilj och tobak (surprise!) samt en lätt toppnot av tuggummit Jenka (fast det kanske är vaniljen som har den karaktären). Trots att den är trevlig och väldigt koncentrerad (och därmed svårdoserad) så tycker jag inte den är riktigt prisvärd. Ganska "tung" doft också, vet inte om jag skulle klara att använda den annat än på fritiden på höst- och vinterkvällar...

Okej, okej. Har läst en hel del om den, får kanske beställa ett prov eller något. Tack för infon.
Citera
2011-02-12, 17:51
Medlem
Sutures avatar
Min tur :P

Nagon som testat Gucci Envy?
Citera
2011-02-12, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suture
Min tur :P

Nagon som testat Gucci Envy?

Yes, äger den. Helt ok doft, aningen "vuxen" i doften. Men trevlig i det kalla vädret.
Citera
2011-02-15, 06:22
Medlem
Någon som testat den nya versionen av JPG Le Male, "Le Male Terrible"?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=760310
Citera
2011-02-15, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Någon som testat den nya versionen av JPG Le Male, "Le Male Terrible"?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=760310

Yes, ungefär samma som föregångaren. Ingen direkt skillnad. Inget fan av orginalet heller, så ingenting nytt där. Är väl för att försöka mjölka mer pengar ur en redan väldigt populär parfym.
Citera
2011-02-20, 01:38
Medlem
matte85s avatar
Hanae Mori är min nya favorit. Problemet är att få tag i den i Sverige, tror inte jag har hittat den någonstans (köptes i Kanada). Doften är svårbeskriven men enligt hemsidan Notes:
Jasmine, Lemon, Lavender, Vanilla, Chocolate..

Underbar parfym har fått många komplimanger från okända tjejer/kvinnor som har frågat vad det är för parfym och ett par tjejkompisar sedan tidigare har fått en vana att gå och lukta på mig, de har de aldrig gjort innan med de andra parfymerna jag använt.
Citera
2011-02-23, 01:54
Medlem
Har nån här provat Diesel Fuel for Life Him ?

Har tidigiare använt Armani code, men vill nu testa något annat.

/Jonas
Citera
2011-02-25, 18:54
Medlem
Byks avatar
Någon som vet var man kan få tag på Jean Paul, gaultier 2? Har letat överallt utan resultat.
Citera
2011-02-26, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byk
Någon som vet var man kan få tag på Jean Paul, gaultier 2? Har letat överallt utan resultat.

Here you go:

http://www.nordicfeel.se

De har den inne! (försökte länka, men verkar vara något fel med länkningen ifrån sidan) Men du hittar den enkelt under herrparfym sedan jpg....
Senast redigerad av Ritinkin 2011-02-26 kl. 00:27.
Citera
2011-02-26, 00:31
Medlem
Byks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Here you go:

http://www.nordicfeel.se

De har den inne! (försökte länka, men verkar vara något fel med länkningen ifrån sidan) Men du hittar den enkelt under herrparfym sedan jpg....

Tack så mycket!

Jo jag hittade den nästan direkt efter att jag skrev mitt inlägg. Jag var bara dum nog att inte kolla upp prisjakt innan jag skrev det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in