• 2
  • 3
2011-09-27, 23:06
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsprutan
Jag sa det i mitt första inlägg i tråden, jag säger det igen, Terje Hellesö är psykopat.
Han befinner sig någonstans på skalan över socialt, åtminstone hjälpligt, fungerande psykopater.
Ja det går väl så trögt för den här tråden då det inte finns något direkt diskussionsunderlag
Citera
2011-09-29, 06:24
Medlem
fernebos avatar
Jag är ju inte nån expert på psykiatriska diagnoser, men det är ju helt uppenbart att Terje är fullständigt galen. Megalomani, Narcissism, Mytomani, Psykopati är väl begrepp som kan användas om honom. Jag tycker också att just att den där radiointervjun där han helt hämningslöst ljuger utan att tveka en sekund inför frågorna säger det mesta. Han är övertygande på ett nästintill skrämmande sätt. Att när han sen faller ned från pidestalen, avslöjad och förnedrad bara blir patetisk och skriver inlägg om att han gått ut i skogen för att därefter lägga in sig på psyket påminner mest om diverse despoter och diktatorer i historien som när de blivit besegrade visar upp sin mest ynkliga och fega sida. Jag kommer faktiskt att tänka på Hitler en del.
Citera
2011-09-29, 11:38
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Det här med att ständigt återkomma till att benämna sig själv i tredje person, vad finns att säga om det?
Citera
2011-09-29, 12:57
Medlem
jamenvaddårås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser Chief
Det här med att ständigt återkomma till att benämna sig själv i tredje person, vad finns att säga om det?

Inte bara det, han säger också att det finns olika Terjar. Människan Terje är en annan än fotografterje. Det är synd om människan Terje nu eftersom fotografterje har sjabblat till det.
Något sånt.

Dessutom är de uppdiktade historierna om lodjuren väldigt barnsliga. Lodjuren har namn som snuttepuff osv.

Terje borde kanske läggas in, men det kanske inte händer förrän han gör något dumt, antastar folk eller så.
Citera
2011-09-29, 13:02
Medlem
jamenvaddårås avatar
Jag googlade just på frontallobdemens.
Det var intressant läsning ...
Citera
2020-11-01, 09:56
Medlem
Fnodens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Ja det går väl så trögt för den här tråden då det inte finns något direkt diskussionsunderlag

Det fanns/finns ett fantastiskt underlag som beskrev Terje i två olika blogginlägg gjorda av hans fru Malin 2011. Hon hängde ut honom fullständigt i sin blogg. Jag har för mig att hon kallade honom för pseudonym Stefan i sina texter, vore mycket intressant om någon kunnig kunde hitta dessa inlägg. Malin raderade dem efter några dagar då hon hade sansat sig och förstod innebörden av vad hon hade avslöjat.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in