2011-09-29, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av big_bob
det låter lovande.
Jag har beställt en påse som kommer imorgon, men kommer inte röka innan lördag tidigast.
Kommer med mina tankar om mixen då. Hoppas bara att det inte är som 2.0, den var det rus i, och värd pengarna. Men ruset var inte så trevligt. Stirra in i väggen effekt och vart riktigt slö i hjärnan.

Beställde också en påse precis som jag borde ha i morgon. Lär testa den så fort jag hämtat skiten och återkommer med reflektioner då. Ger den något litet rus är jag nöjd, bara den är bättre än 2.0 iaf som jag inte kände ett dugg av.

Men hur är det med konsistensen egentligen? Från ena hållet hör man att det ska vara som bonzai osv i växtmaterialet, medan andra säger att det princip är som 2.0an.

Lätt att mecka med? Kommer troligtvis bli tvungen att hålla mig till rullat och inte bong då jag ska vara ute på vift under helgen.
Citera
2011-09-29, 15:48
Medlem
Bongmons avatar
Så ruset håller ca 1 timma? Men är ganska intensivt?

Tror jag ska beställa 10g, det är ju inga direkta pengar.

Har en annan mix hemma jag köpte av en snubbe, det håller länge och är inte jättestarkt, så att blanda dessa borde vara bra.
Citera
2011-09-29, 16:05
Medlem
forwardflashs avatar
-
Senast redigerad av forwardflash 2011-09-29 kl. 16:13.
Citera
2011-09-29, 16:34
Medlem
khaderbaiis avatar
Hämtade nyss min påse. Gjorde en 0.4 i en spliff, rökte ca 7-10 bloss sen vart jag helväck. Detta var kanske femton minuter sen, och det går stadigt uppåt. Soft rus
Citera
2011-09-29, 16:37
Medlem
DhaStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Beställde också en påse precis som jag borde ha i morgon. Lär testa den så fort jag hämtat skiten och återkommer med reflektioner då. Ger den något litet rus är jag nöjd, bara den är bättre än 2.0 iaf som jag inte kände ett dugg av.

Men hur är det med konsistensen egentligen? Från ena hållet hör man att det ska vara som bonzai osv i växtmaterialet, medan andra säger att det princip är som 2.0an.

Lätt att mecka med? Kommer troligtvis bli tvungen att hålla mig till rullat och inte bong då jag ska vara ute på vift under helgen.

när beställde du? jag beställde strax innan 14.00 men har inte fått nån mer uppdatering på det.
Bara att dom har fått in beställningen, men inte shipped än.

Nån som vet när dom brukar skicka ut de?
Citera
2011-09-29, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DhaStoner
när beställde du? jag beställde strax innan 14.00 men har inte fått nån mer uppdatering på det.
Bara att dom har fått in beställningen, men inte shipped än.

Nån som vet när dom brukar skicka ut de?

Beställde runt 15.30, fick det skickat för en stund sedan.
Hör av dig till dem och kolla läget.

Citat:
Ursprungligen postat av khaderbaii
Hämtade nyss min påse. Gjorde en 0.4 i en spliff, rökte ca 7-10 bloss sen vart jag helväck. Detta var kanske femton minuter sen, och det går stadigt uppåt. Soft rus

Helväck säger du...Det låter inte helt fel måste jag säga. Någon mix du kan jämföra med?
Citera
2011-09-29, 17:09
Medlem
khaderbaiis avatar
Citat:

Helväck säger du...Det låter inte helt fel måste jag säga. Någon mix du kan jämföra med?

Inferno 2.0 hehe. Liknar både till smak och rus tyckte jag. Det var riktigt najs att röka i pipa också
Citera
2011-09-29, 17:14
Medlem
DhaStoners avatar
Citat:

Okej fan vad skumt, hade hoppats på att få det imorgon
Men har skickat ett mail till dem nu för att se...
Vad körde du för betalningsalternativ? Jag använde postförskott, tar det längre tid då? :/

edit: Nu hade det skickats!
Senast redigerad av DhaStoner 2011-09-29 kl. 17:24.
Citera
2011-09-29, 17:28
Medlem
foshobros avatar
Man kan bli duktigt stekt på detta. Ganska bra tyngd i kroppen och mycket buzz i huvuded. Jag gillar den faktiskt. Dock tar det knappt en halvitmma innan man vill fylla på. Men i helhet sträcker väl sig ruset en timme.
Citera
2011-09-29, 20:12
Medlem
Torrentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloooo
Alltså detta var överaskande. Om ser till tidigare klassningar så har det aldrig kommit nån ny på svenska marknaden som varit så bra enligt mig. Jag vill alltid att det ska funka mer hur bra det än är i princip.
Å jag har nog rökt näst intill alla som funnits på den svenska marknaden.

Men denna mix inferno 3.0 va helt klart värt pengarna den va grym.
Lite lustigt med blå och gula blad tillsammans med det vanliga gröna fluffet =)
Men kan varmt rekomendera denna mix.
Om det lät sig göras skulle jag köpa ett par hekto av denna mix =)

Har lagt en beställning på 5g nu, så det är bara att hoppas att det funkar lika bra för mig.
Då blir det att lägga en större beställning.
Citera
2011-09-30, 04:50
Medlem
Sirmesss avatar
jag använder det mest som sömnmedel..

en liten fuling innan sängen och man somnar snabbt

mvh
Citera
2011-10-01, 14:04
Medlem
DhaStoners avatar
vad innehåller den här rökmixen?