2005-03-18, 15:51
Medlem
MacAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy_K
kan detta stämma? Kan det vara vanligt att skådespelare har sex på riktigt i filmerna?
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...617830,00.html
Tror jag visst att det kan stämma. Däremot tror jag inte de haft penetrerande sex eller s.k. samlag.
Jag ser följande bild framför mig: de är nakna, hon sitter på honom och låtsas rida, han får bånge, hon blir blöt, de gnider sig mot varandra medan de rör på sig och finner det ganska behagligt och hade antagligen fortsatt till ett samlag om situationen varit en annan.
Citera
2005-03-18, 16:47
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Sailor
har för mig att dom hade sex på riktigt i senaste bond-filmen. när bond och hon med kort hår knullar på kuba
Ja, så var det nog.
Citera
2005-03-18, 16:56
Medlem
GreenManalishis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duerfian
Det finns vissa filmer det går starka rykten om. Vild Orchid http://www.imdb.com/title/tt0100934/ med Mickey Rourke och Jaqueline Bisset skall innehålla genuina sexscener.
Det var Carre Otis han hade heta scener med i den. De blev ett par vid sidan av.
I filmen tycker dock jag att det ser klart simulerat ut.
Citera
2005-03-18, 17:51
Medlem
Vicious Edds avatar
Har kollat igenom scenerna och det ser då inte så jävla hett ut som jag trodde. Hon sitter bara där och guppar, sen när hon glider av honom så har han inte ens ståfräs/bånge/erektion/stånd osv. Tämligen fattigt.

Tror detta är ett desperat försök från deras sida att väcka folks obefintliga intresse för filmen till liv.
Citera
2005-03-18, 19:12
Medlem
Frejssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious Edd
Har kollat igenom scenerna och det ser då inte så jävla hett ut som jag trodde. Hon sitter bara där och guppar, sen när hon glider av honom så har han inte ens ståfräs/bånge/erektion/stånd osv. Tämligen fattigt.

Tror detta är ett desperat försök från deras sida att väcka folks obefintliga intresse för filmen till liv.

Stämmer...
I filmen så "somnar" ju han där, därav ingen bånge. Dom har inte sex i filmen, är nog bara ett sätt att marknadsföra den.
Citera
2005-03-18, 19:54
Medlem
Citat:
har för mig att dom hade sex på riktigt i senaste bond-filmen. när bond och hon med kort hår knullar på kuba

Om du tänker på scenen med Halle Berry, så stämmer det inte. Såg en intervju, tror det var Jay Leno, med hon (tror jag!, eller han) och då sa dem att de hade små kuddar emellan dem.
Citera
2005-03-19, 00:30
Medlem
Pendeltågs avatar
I den svenska filmen Skyddsängeln från 1990 har jag för mig att Philip Zandén och Gunilla Röör hade sex på riktigt.

http://www.suzanneosten.nu/show.asp?id=36&target=film
Citera
2005-03-19, 07:32
Medlem
Ybbes avatar
Jag har inte sett den sen jag var liten men hade inte Mannen på taket en riktig sexscen eller är jag ute och snurrar nu?
Citera
2005-03-19, 12:39
Medlem
Ken Park är också lite på gränsen om det är riktigt eller det är effekter bara
Citera
2005-03-19, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ybbe
Jag har inte sett den sen jag var liten men hade inte Mannen på taket en riktig sexscen eller är jag ute och snurrar nu?

När Sven Wolter och hon från Fem Myror Är Fler Än Fyra Elefanter knullar?

Tror inte det är på riktigt...
Citera
2005-03-19, 16:47
Medlem
Heinzes avatar
Citat:

Med Halle Berry? Tvivlar jag starkt på... Mr Bond skulle nog inte riskera att sabba ett långt äktenskap för det även om hon nu är grymt läcker.
Citera
2006-06-28, 20:25
Medlem
"Destricted" av Gaspar Noe.....letar som fan efter den. Helt ny ju!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in