Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-11, 21:12
  #625
Medlem
Situationss avatar
L'inconnu du lac (2013), eller Främling vid vatten som den heter på svenska, innehåller några icke-simulerade (dock med body doubles) sexscener.
Citera
2017-07-19, 01:44
  #626
Medlem
browneyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HälsingeBocken
Nja, det är ju inte skådespelarna som knullar på riktigt i någon av de 3 filmerna du nämnde.
Lars von Trier anlitade porrskådisar för all penetration som syns i filmerna.

Din beskrivning "väldigt få romantiska inslag" får mig att tänka på "Hands of Sheitan", en väldigt skum fransk kortfilm (54 minuter) som jag hade det tveksamma nöjet att se för en tid sedan.
I den filmen är det ingen tvekan om att skådisarna, som dessvärre spelar mor och son, har sex på riktigt.
Om någon ändå vill se denna film så finns den på vimeo. vimeo.com/107084371
Sällan har sex på film varit så långt ifrån upphetsande...

Länken leder till en 54 sekunder lång trailer för sagda film.
Citera
2017-07-19, 17:49
  #627
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av browneye
Citat:
Ursprungligen postat av HälsingeBocken
Nja, det är ju inte skådespelarna som knullar på riktigt i någon av de 3 filmerna du nämnde.
Lars von Trier anlitade porrskådisar för all penetration som syns i filmerna.

Din beskrivning "väldigt få romantiska inslag" får mig att tänka på "Hands of Sheitan", en väldigt skum fransk kortfilm (54 minuter) som jag hade det tveksamma nöjet att se för en tid sedan.
I den filmen är det ingen tvekan om att skådisarna, som dessvärre spelar mor och son, har sex på riktigt.
Om någon ändå vill se denna film så finns den på vimeo. vimeo.com/107084371
Sällan har sex på film varit så långt ifrån upphetsande...

Länken leder till en 54 sekunder lång trailer för sagda film.
Oops, här är en fungerande länk:
vimeo.com/108929055
Citera
2017-07-19, 22:17
  #628
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Vet inte om det är en skröna. Men det har ju alltid gått ett rykte att Donald Sutherland och Julie Christie hade sex på riktigt i. Rösten från andra sidan (1973)

http://www.imdb.com/title/tt0069995/?ref_=nv_sr_1

Haha märkte för övrigt att jag redan nämnt det i tråden ett par sidor bakåt. Men det var ju ett tag sedan.
__________________
Senast redigerad av Mysteriousstranger 2017-07-19 kl. 22:19.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback