Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-01-04, 01:48
  #1
Medlem
Undrar om ni har några tips på filmer som har riktiga samlag/oral-scener? alltså inga porrfilmer utan riktiga filmer!

Vet bara dessa: Idioterna, Fyra kvinnor (ska finnas någon slags oralsex-scen i den, btw ngn som vet vart man kan få tag på den?)

Aja skulle va grymt om ni fyllde på listan med några heta filmer
Citera
2004-01-04, 01:57
  #2
Medlem
SC sXes avatar
Jag tror det var riktiga sexscener i "baise-moi"
Huvudrollerna spelades av 2 porrskådisar eller nåt
Har tyvärr inte sett den så jag kan inte säga om det stämmer eller inte. Finns säkert nån annan här på forumet som har mer koll på den filmen...
Citera
2004-01-04, 02:02
  #3
Medlem
Pellenezs avatar
Caligula, eventuellt finns det i Ken Park (har dock inte sett den)
Citera
2004-01-04, 02:04
  #4
Medlem
Korrekt, Ken Park har äkta sexscener.
Citera
2004-01-04, 02:04
  #5
Medlem
Scott Danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Caligula, eventuellt finns det i Ken Park (har dock inte sett den)

Ja, i Ken Park finns en del scener...

Edit: någon han före...
Citera
2004-01-04, 02:18
  #6
Medlem
Mack Bolans avatar
Finns också i "Thriller - En Grym Film"
Citera
2004-01-04, 03:06
  #7
Medlem
alcatrazs avatar
Hörde rykten om att Mick Jagger medverkat i en film där han dessutom hade sex på riktigt i en av scenerna.Vet dock inte hur mycket sanning det är i det påståendet.
Citera
2004-01-04, 04:43
  #8
Medlem
taggtråds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC sXe
Jag tror det var riktiga sexscener i "baise-moi"
Huvudrollerna spelades av 2 porrskådisar eller nåt
Har tyvärr inte sett den så jag kan inte säga om det stämmer eller inte. Finns säkert nån annan här på forumet som har mer koll på den filmen...
Det är sant, sexscenerna i den filmen är äkta. Och det finns många av dom, men dom är inte särskilt trevliga, om det nu var det som Köttbulle var ute efter. Bla en mycket grafisk gruppvåldtäkt, som kändes 100 gånger mer äkta den i Irreversible(som i och för sig var skitdålig, Baise Moi är åtminstone bra).
Citera
2004-01-04, 10:16
  #9
Medlem
Hercule Poirots avatar
Är det inte i "Color of Night" Bruce Willis simmar runt i en pool med ribba? Har för mig att sexscenerna "urartade" och att det blev riktiga grejer... eller?
Citera
2004-01-04, 17:48
  #10
Medlem
Cineastens avatar
Re

De rullar jag känner till med äkta sexscener som inte är renodlade porrisar är följande:

Caligula - Tinto Brass (hetrosex, homosex, oralsex och en massa runkande)
Baise moi
Ken Park
- Larry Clark (en trekant, oralsex samt en runkscen)
Emanuelle in Amerika - Joe D Amato
Caligula Untold Story - Joe D Amato (djursex, dekapiteringar osv)
Thriller - B.A Vibenius
Breaking Point - B.A Vibenius
Citera
2004-01-04, 18:09
  #11
Medlem
Boogaloos avatar
Hur är det med den här bilden på Amanda Ooms då, ifrån filmen Hotel St. Pauli (1988)? Sägs vara en riktig penis, men vad vet jag?

EDIT: Filmen är givetvis från 1988.
Citera
2004-01-05, 00:03
  #12
Medlem
Cineastens avatar
Hotel St Pauli

Bogaloo: Just jävlar, den glömde jag visst. Hotel St.Pauli är för jävla dålig och såvitt jag minns blev den skandalomsusad just för att den innehöll en äkta sexscen. Nån som har mer info i ämnet som kan bekräfta eller dementera uppgifterna?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback