2011-09-25, 04:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Bla bla bla
Så det var de enda du hade att komma med? Feminister i sitt esse.
Citera
2011-09-25, 04:33
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDeathKill
Så det var de enda du hade att komma med? Feminister i sitt esse.

Det var det enda du förtjänade...
Citera
2011-09-25, 04:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Det var det enda du förtjänade...
Du är den där jobbiga uppmärksamhetshoran som alltid fick som hon ville, eftersom ingen vågade säga emot för då satte du dig på tvären och slog mamma och pappa. Den ungen som föräldrarna skäms över att ha, men som inte visar något eftersom att du är deras barn. Feminister kan inte argumentera för fem öre, dom har alltid "rätt", dom är ignoranta, trångsynta och samhällets bottenskrap.
Citera
2011-09-25, 05:12
Medlem
Skyrocketins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Vad är egentligen skillnaden på ditt sätt att tänka, och på att tänka att kvinnors hår måste döljas för att det är för upphetsande för män, att deras hud måste döljas för att det är för upphetsande, att... burka nog är det bästa i alla fall, eller förresten, att kvinnor inte ska röra sig utomhus om de inte har med sig en man som beskydd i alla lägen eftersom man tydligen inte kan begära att män ska kunna behärska sig runt kvinnor.

Jag tycker att din väg är en farlig väg att gå. Vi MÅSTE lägga ansvaret där det ligger. Det är inte OK att låta andra ansvara för ens egen sexuella upphetsning. Inte minst för att det är helt omöjligt. Vad gör vi med personen som älskar små flickor i skoluniform, han skyller också på att de går omkring och är så förbannat utmanande i sina söta små kjolar. Han som gillar nunnor, jomen hon tittade på mig och det skulle hon inte ha gjort om hon inte ville...

Klarar man inte av att ha kvinnor omkring sig, med allt vad det innebär av mer eller mindre tydliga kvinnliga attribut i blickfånget - ta på ögonbindel om du inte ens förmår vrida huvudet åt ett annat håll själv! Ansvaret är ditt och ingen annans.

Hur kom vi in på islam? Om du vill förstå de fenomen inom islam som du pratar om så kan du besöka ett land där samhället i regel är uppbyggt runt islam och sharia. Jag föreslår somalia eller saudiarabien, då kommer du förstå varför tanken om beskydd och slöja finns.
Citera
2011-09-25, 09:28
Medlem
analkraekas avatar
Varför heter alla feminister ''Märta'' och ''Kicki'' och ''Stina'' ?

Och feminister är bara tjejer som inte får ligga.
Som är avundsjuka på oss tjejer med självförtroende och
schysst utseende.
Citera
2011-09-25, 12:48
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDeathKill
Du är den där jobbiga uppmärksamhetshoran som alltid fick som hon ville, eftersom ingen vågade säga emot för då satte du dig på tvären och slog mamma och pappa. Den ungen som föräldrarna skäms över att ha, men som inte visar något eftersom att du är deras barn. Feminister kan inte argumentera för fem öre, dom har alltid "rätt", dom är ignoranta, trångsynta och samhällets bottenskrap.

Jag vet inte vem det är du sitter och beskriver men inte är det mig i alla fall...
Citera
2011-09-25, 14:59
Medlem
vis avatar
JÄVLAR! Jag måste vara blind. Kunde inte hitta nånting i bilderna på första sidan som kränkte eller förtryckte mig!
Citera
2011-09-25, 16:46
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vi
JÄVLAR! Jag måste vara blind. Kunde inte hitta nånting i bilderna på första sidan som kränkte eller förtryckte mig!

Tycker det här är ett roligt och passande inlägg apropå kränkthet av en Dynamik:

Svenska män: ett utdöende släkte av ädla vikingar vars främsta sysselsättning numera består i att vara så jävla kränkta som det över huvud taget är möjligt av diverse feminister, kvinnor, muslimer och politiker.

https://www.flashback.org/sp27876124
Citera
2011-09-25, 16:59
Medlem
Usch, vad jag hatar feminister.
Citera
2011-09-26, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vi

+1

Vad är grejen här egentligen..?
Citera
2011-09-26, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyrocketin
Hur kom vi in på islam? Om du vill förstå de fenomen inom islam som du pratar om så kan du besöka ett land där samhället i regel är uppbyggt runt islam och sharia. Jag föreslår somalia eller saudiarabien, då kommer du förstå varför tanken om beskydd och slöja finns.

Det gjorde vi inte. Vi drog ett sätt att tänka till sin spets.
Citera
2011-10-01, 00:47
Skrev till admin där den 25 september, som självklart inte svarat tillbaka.
Fick extremt tråkigt den natten, kladdade ihop något och skickade. Riktigt dåligt blev det, misslyckat att hon inte ens kunde svara.

http://oi54.tinypic.com/a4vu6a.jpg där har vi en fin-fin bild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in