Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-11-07, 16:38
Medlem
Det kanske bara är jag som har missat något? Men. Dem fyra med djurmaskerna (dem som var copycats) det var fyra olika djurmasker. Men på hotellet så var det bara personen med råttmask och grismask. Vilka är dem andra två (dem med kaninmasken och rävmasken)? Har det nämnts något om dem? Eller kan dem vara inblandade i alla fall?

Jag tror inte Oliver är inblandad, i alla fal inte i fallet som Saga och Martin försöker lösa. Dock tycker jag att teckningen på gärningsmannen i senaste avsnittet (avsnitt 7) påminner lite om Olivers ansikte.
Men jag tror fortfarande inte att han är personen dem söker.

Det är spännande nu!
Citera
2013-11-07, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mexx35
Jag är ändå inne på att det är för lätt att det skulle vara Oliver som ligger bakom allt. Det måste vara mer komplext än så.

Tror samma jag också! Det är nog mer komplext än så.
Senast redigerad av hmmmKlurigt 2013-11-07 kl. 16:47.
Citera
2013-11-07, 17:21
Medlem
Kom nyss på en annan sak. Vem säger att den där ''morher of three'' bara är EN person? Det är ju inte helt omöjligt att det är flera?
Senast redigerad av hmmmKlurigt 2013-11-07 kl. 17:33.
Citera
2013-11-07, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tasapaino
Lite tankar, lite udda men mother of three, metter är ju iaf mother of three...

Rök mer gräs.

Citera
2013-11-07, 21:31
Bannlyst
Citat:
Alltså varför sitter människan som sköter injeceringarna i skyddsutrustning? Det är väl bara i kroppen som det farliga ämnen skjuts in, borde väl inte behövas heltäckande dräkt? Hela den processen är rätt skum. Varför ligger offret i ett separat rum med glasvägg emellan?

den personen kanske först utsätts för någon smitta? För att sedan utsättas för nåt annat?
Citera
2013-11-08, 14:15
Medlem
Och nu ligger en trailer för avsnitt åtta ute på svt:s webb:
http://www.svt.se/bron/oerhort-spannande-fullkomligt-genialisk-tv
Citera
2013-11-08, 16:45
Medlem
Citat:
Och nu ligger en trailer för avsnitt åtta ute på svt:s webb:
http://www.svt.se/bron/oerhort-spannande-fullkomligt-genialisk-tv

Det var inte mycket till trailer. Den bestod till 98% av redan visat material.
Citera
2013-11-08, 17:10
Medlem
Den där fantombilden, undrar om tanken med att personen är tunnhårig ska göra att man tror att numera lär personen vara helt flintskallig....jag tänkte Peter där först. Men en flintskallig person kan ju ha peruk? Nån som vi sett hittills som kan ha peruk? Jag tycker Alexanders kalufs är lite skum
Citera
2013-11-08, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hektorjoa
den personen kanske först utsätts för någon smitta? För att sedan utsättas för nåt annat?
Ja eller den personen kanske också är den som senare ska hantera den döda, som då avger det giftiga ämnet?
Citera
2013-11-08, 17:39
Medlem

Det kanske inte finns så mycket av kommande avsnitten att visa i trailers, eftersom det nu börjar dra ihop sig och att det mesta som händer i kommande avsnitt nu kan ha stor betydelse. Så det kanske skulle bli för stora ledtrådar av att visa mer i förväg. Men det kommer ju alltid upp ett bildspel av vad som kommer att hända i Söndagens avsnitt. Dock kan man bara se bildspelet samma dag som det nya avsnittet ska komma. Bildspelen har i alla fall visat ganska mycket av avsnitten.
Citera
2013-11-08, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Den där fantombilden, undrar om tanken med att personen är tunnhårig ska göra att man tror att numera lär personen vara helt flintskallig....jag tänkte Peter där först. Men en flintskallig person kan ju ha peruk? Nån som vi sett hittills som kan ha peruk? Jag tycker Alexanders kalufs är lite skum
Jag tror nog det är möjligt att personen på teckningen har hår på hela huvudet. Ramon var ju tydligen väldigt osäker när han beskrev personen för tecknaren och ändrade sig ganska mycket.
Citera
2013-11-08, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shiv3r
Det var inte mycket till trailer. Den bestod till 98% av redan visat material.
Helt riktigt, inte mycket till trailer. Pyttelite nytt och mestadels gammalt redan visat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in