"Oh jävlar i helvete", det sa jag högt för mig själv efter dagens avsnitt.
Vilken cliffhanger!
Tycker det är riktigt kul hur man genom serien fått se hur Saga visar mer och mer känslor och börjar förstå hur det funkar i den "normala" världen. Fick till och med se en tår.
Senast redigerad av Rodah15 2011-11-16 kl. 22:16.
Underlig att en hel polisstyrka missar att lägga märke till en man i grå rock med en stor kikare... Hade varit häftigare om dom tog honom, men att han ändå fortsatte jävlas i fångeskap. Som "Law abiding citizen" ungefär.
Jag skulle vilja ha en hel del förklaringar till hur han gick tillväga vid vissa brott.
Omöjligt. Manusförfattarna kan aldrig förklara hur han lyckades förutse, tajma och befinna sig på alla olika platser i exakt rätt tid. Hans överlägsenhet är en av seriens största brister.
Bra avsnitt i kväll! Mycket spännande. Har dock ett stort problem: Varför skulle gärningsmannen bemöda sig att planera alla dessa sofistikerade brott och leka denna lek med polisen om hans motiv INTE var politiska (som Saga konstaterade i dagens avsnitt när hon pratade med August)?
Jag menar, om det bara handlade om en personlig vendetta mot Martin (och August), varför inte bara knäppa honom/dem? Visst, först ville han stärka far och sons relation yadayada, men han kunde ju BARA ha ägnat sig åt just detta (chatta med August under Fridas identitet) och SKIPPAT allt dödande och politiskt snack då, eller? Har jag missat nåt?