Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-16, 22:09
Medlem
Rodah15s avatar
"Oh jävlar i helvete", det sa jag högt för mig själv efter dagens avsnitt.

Vilken cliffhanger!

Tycker det är riktigt kul hur man genom serien fått se hur Saga visar mer och mer känslor och börjar förstå hur det funkar i den "normala" världen. Fick till och med se en tår.
Senast redigerad av Rodah15 2011-11-16 kl. 22:16.
Citera
2011-11-16, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saffransnisse
Neeej! "Nu är allt förstört!"

De täckte inte upp hela parken....när
sonen skulle träffa "Frida"!!!!!!!

Saga var inte beväpnad när hon var ute
på ett skarp uppdrag!!!

Det får inte ens hända i en TV-serie!?

Anledningen till det är att det inte är tillåtet att vara beväpnad som utländsk polis.
Citera
2011-11-16, 22:15
Medlem
oscarabbes avatar
Kommer på dvd och bluray i januari!
Citera
2011-11-16, 22:21
Medlem
eastdulwichs avatar
Så sjukt jävla bra serie!! Sitter och väntar på nästa veckas avsnitt redan nu, ge mig!!!!

OnT : Vilken jävla twist i slutet.....
Citera
2011-11-16, 22:26
Medlem
Hakapelitas avatar
Detta var riktigt bra och spännande.

Hoppas verkligen August och Saga klarar sig, kan inte vänta till onsdag!
Citera
2011-11-16, 22:29
Bannlyst
Nakenbilder på Saga?

Behöver motionera fenorna lite!
Citera
2011-11-16, 22:43
Medlem
viking76s avatar
Nu vet vi varför GM gjorde som han gjorde.

Jag skulle vilja ha en hel del förklaringar till hur han gick tillväga vid vissa brott.
Citera
2011-11-16, 22:44
Medlem
Jäklar vilket avsnitt. Satt på helspänn nästan hela vägen, speciellt efter att Saga hittade dagböckerna.
Citera
2011-11-16, 22:44
Medlem
Coolcittes avatar
Underlig att en hel polisstyrka missar att lägga märke till en man i grå rock med en stor kikare... Hade varit häftigare om dom tog honom, men att han ändå fortsatte jävlas i fångeskap. Som "Law abiding citizen" ungefär.
Citera
2011-11-16, 22:47
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viking76
Nu vet vi varför GM gjorde som han gjorde.

Jag skulle vilja ha en hel del förklaringar till hur han gick tillväga vid vissa brott.
Omöjligt. Manusförfattarna kan aldrig förklara hur han lyckades förutse, tajma och befinna sig på alla olika platser i exakt rätt tid. Hans överlägsenhet är en av seriens största brister.
Citera
2011-11-16, 23:20
Medlem
som tidigare nämnts, så hade jag gärna sett en the wire inspirerad serie som utspelar sig i Malmö.

OT tycker att bron är underhållande och kvällens avsnitt får en att vilja se mer
Citera
2011-11-17, 01:39
Medlem
kadabas avatar
Bra avsnitt i kväll! Mycket spännande. Har dock ett stort problem: Varför skulle gärningsmannen bemöda sig att planera alla dessa sofistikerade brott och leka denna lek med polisen om hans motiv INTE var politiska (som Saga konstaterade i dagens avsnitt när hon pratade med August)?

Jag menar, om det bara handlade om en personlig vendetta mot Martin (och August), varför inte bara knäppa honom/dem? Visst, först ville han stärka far och sons relation yadayada, men han kunde ju BARA ha ägnat sig åt just detta (chatta med August under Fridas identitet) och SKIPPAT allt dödande och politiskt snack då, eller? Har jag missat nåt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in