2011-10-03, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaskRatlins
Oj det har du ju rätt i

Blev nog lite förvirrad av Stundomsinnads inlägg...

Tror inte Kling räknas till vad Katrin refererar till som "ung tjej", hon är ju nästan 30. Tror då mer på Michaela Forni!

Kanske knarkar de båda två..
Citera
2011-10-03, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maccan1234
Men är du svagbegåvad eller bara jävligt dålig på att läsa? Det som framkommit är att det är Elin Kling. Om det är sant eller inte är dock oklart.

Jag är nog svagbegåvad, för det har ju inte alls kommit fram att det är hon, bara lite gissningar, och jag är tveksam till att katrin skulle benämna henne som en "ung bloggare", låter mer som nån i 18-25års åldern!
Katrin snackar en del, men hon brukar väl sällan ha fel om skvaller? Det är bilden jag har fått iaf!
Citera
2011-10-03, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMstar
Jag är nog svagbegåvad, för det har ju inte alls kommit fram att det är hon, bara lite gissningar, och jag är tveksam till att katrin skulle benämna henne som en "ung bloggare", låter mer som nån i 18-25års åldern!
Katrin snackar en del, men hon brukar väl sällan ha fel om skvaller? Det är bilden jag har fått iaf!

När du skrev ditt inlägg så var det ju Elin Kling det mesta pekade på, eller ja det var väl en användare som antydde att det skulle vara hon. Vi kan ju sjävklart inte veta vem det är och nu verkar det ju dessutom peka lite på att det är Forni som Katrin pratar om.
Citera
2011-10-03, 10:01
Medlem
S***L R****P är en stark kandidat till priset "Mest pulver i kranen 2011".
Citera
2011-10-03, 11:02
Medlem
Fangelsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av branka1
S***L R****P är en stark kandidat till priset "Mest pulver i kranen 2011".

edit : vet vem ho när men tror inte hon håller på med sånt.
Senast redigerad av Fangelset 2011-10-03 kl. 11:07.
Citera
2011-10-03, 13:15
Medlem
kolvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggarebobjr
Lär ju vara tove styrke. hon har setts med pundare hela sommaren. sägs att denna bild är tove styrke när hon smaskar på jockieboys sak när han smyg knäpper kort. Om det är tove styrke eller ej låter jag ni bestämma själv

http://jockibois.se/jockiboi_filer_bilder/secret.jpg
Det är väl en fejkbild har jag för mig?
Citera
2011-10-03, 14:51
Medlem
Pappersvargens avatar
Det lär ju vara Michaela Forni eller Elin Kling (eller någon annan kopia), jag tror inte att Cissi Wallin sitter och beundrar Paows outfitbilder direkt. Det skulle inte förvåna mig ett dugg om det är Elin Kling och hon har delat med sig lite till sin vän Emma Elwin den senaste tiden. Hon har sett sjukt sliten och nedknarkad ut på sina bloggbilder den senaste tiden.

Länk: http://emsedge.elle.se

Men jag bara spekulerar. Tillsammans med alla andra snillen. Gladast skulle jag bli om det var typ Tyra eller Kenza.
Citera
2011-10-03, 17:47
Medlem
CaskRatlinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234512345
Kanske knarkar de båda två..

Låt oss hoppas
Citera
2011-10-03, 18:24
Medlem
Håller med om att mycket pekar på fröken Forni. Hon är en av de få som kan kalla sig för modebloggare, jobbar bl.a som DJ (säger väl ganska mycket), har varit med i programmet Glamourama och kan därmed kallas (C)-kändis...
Citera
2011-10-03, 22:53
Medlem
Proelinas avatar
Natasja Peire.
Citera
2011-10-04, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234512345
Troligtvis är det P**w. Iofs är både hon och Forni "sjukt" smala, men Jackie Ferm har ju redan bloggat om att P knarkat hela sommaren igenom. ("En storbloggerska som börjar på P, men inte Peter08".) Dessutom har P:s uppdatering varit extremt dålig hela sommaren, med "första inlägg för dagen" nån gång på eftermiddagen/kvällen.

Framtiden lär utvisa..

Om det finns ett samband mellan färre modebloggsuppdateringar och kolasnort så är det ett argument gott nog för legalisering.
Citera
2011-10-04, 11:10
Medlem
http://stylebykling.tv4.se/files/2010/12/20100608.jpg

WTF?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in