Surfade in på Katrin zytomierskas blogg och hittade detta i slutet av inlägget Panik:
"appropå knark också så fick jag nyligen höra att en känd svensk ung tjej snortar kola som en dammsugare och, ja ni vet alla vem hon är, och det kommer att komma fram snart men jag vågar inte säga vad jag hört. Det känns som att jag har tillräckligt att stå i utan arga knarkare på det"
Sen har någon kommenterat:
"MF? Är det hon? Ngn skrev det i din blogg för ett tag sedan. Även att hon hånglade med en annan stor bloggares pojkvän. Men hon verkar så jäkla söt o charmig så jag tror egentligen inte på det."
Låter som en storbloggare typ? Men vem? MF? Vad är det för förkortning? Blev sjukt nyfiken nu.
Fast vem fan är Michaela Forni? Skulle ju vara en kändis stod det, och någon som ALLA vet vem hon är?! Tänker att det då borde vara en artist och ingen sketen bloggare,
Kanske kan det vara Maggio eller Robyn?
Fast vem fan är Michaela Forni? Skulle ju vara en kändis stod det, och någon som ALLA vet vem hon är?! Tänker att det då borde vara en artist och ingen sketen bloggare,
Kanske kan det vara Maggio eller Robyn?
Om Katryna Z kallar en bloggare för en kändis som alla ska veta vem hon är, har hon sänkt ner sig till Aftonbladets nivå vad det gäller kändisskap. Aftonbladets standard lyser inte som en klar stjärna direkt. Men skulle inte förvåna mig om det är en finest-bloggare som få har hört talas om förutom inbitna Finest-läsare.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!