2011-10-01, 19:48
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
OK fair enough. Jag håller med dig i det stora hela. Självklart är det illa om hon snortar som en damsugare. Det kan bli väldigt dyrt och är säkert inte särskilt hälsosamt att inta så stora mängder. Det jag menar är att allmänheten och media inte har med det att göra! Självklart bör hennes familj och vänner finnas där och hjälpa henne om det är så att hon har ett missbruk. Att du får mig att verka känslokall...tror du missförstår. Jag anser inte att det är vår business. Det är de som är runt omkring henne som bör finnas till hands. Det vore väl märkligt om jag (som aldrig pratat med människan) skulle gå fram till henne och erbjuda mitt stöd i drogavvänjningen?

Elin är absolut känd! Tillsammans med Fahrman och von Sydow är hon topp tre i den kategorin! Google henne så får du se. En väldigt söt och duktig tjej. Jag är inte 100 på att det är hon. Men efetr att ha läst tråden så är det tämligen glasklart (om man utgår från att viss info är sann)

Att snorta kokian är kanske kul och roligt när det är party.
Blie det mer än party och kanske som här, som en dammsugare så kommer den tjejen inte att vara så fräsch inom en snar framtid.
Kokain förändrar och förstör personligheten och humöret och så mycket mer.
Jag har sett vänner förändras när kokainet tog över och det är inte roligt att se.
Elin är känd bland en viss typav människor och då främst i Stockholm inte så mycket mer.
Min mamma i norrland eller min moster i England har absolut ingen aning om vem denna människa är och knappt jag heller.
Personer som tror att allt kretsar runt Stureplan och Stockholm tycker nog att hon är känd.
I deras lilla värld är hon det....men annars inte!
För hennes egen skull hoppas jag hon lägger av snart innan det är försent....
Citera
2011-10-01, 19:53
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234512345
Någonstans har jag läst att Formi är arg på KZ för att hon snackar skit/skvallar om henne. Vet dock ej var. Kanske här? (..ingen säker källa iaf)

Enda "beviset" hittills jag hittills hittat för att det är Elin Klankling är baserat på en ansiktslös kanins uttalande om att det säkert ligger till så.

Haha
Jag undrar oxå om kaninen har rätt...
Citera
2011-10-01, 22:52
Medlem
taigalps avatar
Elin Kling skriver nu på sin blogg:

Citat:
IM VERY IN to white right now, and I think that is something that I will wear even this fall/winter. Different shades of white and I like the mix with my vintage “western” belt.

http://stylebykling.nowmanifest.com/2011/10/01/white-2/

Nu är det visserligen kläder hon talar om, men det kanske är kodspråk för kokain? Different shades of white... Har vi andra droger med i bilden? Undrar just vad "western" belt är för nåt.
Citera
2011-10-01, 23:58
Medlem
CaskRatlinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stundomsinnad
Katrin kanske menar att hon själv är en stor bloggare. "Kändisen" har hånglat med en annan stor bloggares pojkvän.

Möjligt, men jag tror inte att katrin refererar till sig själv som "stor bloggare".
Citera
2011-10-01, 23:59
Medlem
CaskRatlinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fa_nny
Det gick rykten om att Michaela Forni hånglade med Gustaf Törling (Elin Klings fd kille) ett par dagar innan de gjorde slut.

Åhå, we got a lead!
Citera
2011-10-02, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaskRatlins
Möjligt, men jag tror inte att katrin refererar till sig själv som "stor bloggare".

Inte för att verka dryg men om du läser noggrant framgår att det är någon i kommentarsfältet som skrivit det där om en annan stor bloggare...
Citera
2011-10-02, 16:13
Medlem
keysters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Jewelfinger
Inte för att verka dryg men om du läser noggrant framgår att det är någon i kommentarsfältet som skrivit det där om en annan stor bloggare...

Copy/paste in det här så slipper vi sponsra dessa personer med trafik.
Citera
2011-10-02, 19:53
Medlem
klingoklangs avatar
2011-05-19 Skriver Skvallertant på K's blogg

Citera
2011-10-02, 19:55
Medlem
Lär ju vara tove styrke. hon har setts med pundare hela sommaren. sägs att denna bild är tove styrke när hon smaskar på jockieboys sak när han smyg knäpper kort. Om det är tove styrke eller ej låter jag ni bestämma själv

http://jockibois.se/jockiboi_filer_bilder/secret.jpg
Citera
2011-10-02, 20:33
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggarebobjr
Lär ju vara tove styrke. hon har setts med pundare hela sommaren. sägs att denna bild är tove styrke när hon smaskar på jockieboys sak när han smyg knäpper kort. Om det är tove styrke eller ej låter jag ni bestämma själv

http://jockibois.se/jockiboi_filer_bilder/secret.jpg
Citera
2011-10-02, 21:11
Medlem
prettygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taigalp
Elin Kling skriver nu på sin blogg:

http://stylebykling.nowmanifest.com/2011/10/01/white-2/

Nu är det visserligen kläder hon talar om, men det kanske är kodspråk för kokain? Different shades of white... Har vi andra droger med i bilden? Undrar just vad "western" belt är för nåt.

Snacka om att överanalysera saker och ting.

För övrigt inte jätteförvånande om ryktet skulle stämma. Alla symptomen stämmer in på nämnda "kändis".
Citera
2011-10-02, 23:17
Medlem
CaskRatlinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Jewelfinger

Oj det har du ju rätt i

Blev nog lite förvirrad av Stundomsinnads inlägg...

Citat:
Ursprungligen postat av prettygirl
Snacka om att överanalysera saker och ting.

För övrigt inte jätteförvånande om ryktet skulle stämma. Alla symptomen stämmer in på nämnda "kändis".

Tror inte Kling räknas till vad Katrin refererar till som "ung tjej", hon är ju nästan 30. Tror då mer på Michaela Forni!
Senast redigerad av CaskRatlins 2011-10-02 kl. 23:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in