2011-10-01, 19:48
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
OK fair enough. Jag håller med dig i det stora hela. Självklart är det illa om hon snortar som en damsugare. Det kan bli väldigt dyrt och är säkert inte särskilt hälsosamt att inta så stora mängder. Det jag menar är att allmänheten och media inte har med det att göra! Självklart bör hennes familj och vänner finnas där och hjälpa henne om det är så att hon har ett missbruk. Att du får mig att verka känslokall...tror du missförstår. Jag anser inte att det är vår business. Det är de som är runt omkring henne som bör finnas till hands. Det vore väl märkligt om jag (som aldrig pratat med människan) skulle gå fram till henne och erbjuda mitt stöd i drogavvänjningen?
Elin är absolut känd! Tillsammans med Fahrman och von Sydow är hon topp tre i den kategorin! Google henne så får du se. En väldigt söt och duktig tjej. Jag är inte 100 på att det är hon. Men efetr att ha läst tråden så är det tämligen glasklart (om man utgår från att viss info är sann)
Elin är absolut känd! Tillsammans med Fahrman och von Sydow är hon topp tre i den kategorin! Google henne så får du se. En väldigt söt och duktig tjej. Jag är inte 100 på att det är hon. Men efetr att ha läst tråden så är det tämligen glasklart (om man utgår från att viss info är sann)
Att snorta kokian är kanske kul och roligt när det är party.
Blie det mer än party och kanske som här, som en dammsugare så kommer den tjejen inte att vara så fräsch inom en snar framtid.
Kokain förändrar och förstör personligheten och humöret och så mycket mer.
Jag har sett vänner förändras när kokainet tog över och det är inte roligt att se.
Elin är känd bland en viss typav människor och då främst i Stockholm inte så mycket mer.
Min mamma i norrland eller min moster i England har absolut ingen aning om vem denna människa är och knappt jag heller.
Personer som tror att allt kretsar runt Stureplan och Stockholm tycker nog att hon är känd.
I deras lilla värld är hon det....men annars inte!
För hennes egen skull hoppas jag hon lägger av snart innan det är försent....