Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Du tror inte att vi som köper fina ur också har råd med trevliga kläder?
Jag har en alldeles förträfflig kvinna i mitt liv och hon uppskattar också en vacker klocka då det är det enda "smycke" en man kan bära (manchett knappar iof men oftast inte till vardags), förutsatt att man inte är en Solnastekare med tribals och hajtandshallsband!
Citat:
Ursprungligen postat av BuCe
Den här debatten blir lika infekterad varenda gång det förs på tal. Min ståndpunkt blir nu liksom alltid - klockan köper du åt/till dig själv. Du unnar dig något extra. Skit samma vad de andra tycker. De som undrar och kanske själv är intresserad av klockor kan väl få veta detaljer, om de vill. De som misstänker att det är en kopia får tro vad de vill. Främst är det en "present" åt dig själv. Jag anser inte att det är en penisförlängare. Då kan man lika gärna sortera in varenda jävla pryl utöver vad som kan inhandlas på Lidls extrapriser.
Det finns alltid något liknande till bättre pris och so what? Funktionen i all ära men unna dig något extra exklusivt ett par ggr under din livstid. Det är du värd
/B
Jag var lite grinig när jag skrev mitt inlägg, sorry.
Det var inget personligt utan lite missriktad ilska efter en diskussion men en "vän" om något helt annat.
Jag förstår vad ni menar, ett dyrt ur är något man köper till sig själv vilket jag har full förståelse för.