Nyligen uppdagades det att Emma Roberts (som varit med i flera säsonger, och bland annat spelade Brooke Thompson i AHS: 1984) ”felkönade” Angelica Ross (som spelade Donna Chambers i samma säsong).
[...] director John J. Gray was attempting to defuse the situation when the exchange occurred.
"She goes, 'John, Angelica's being mean,'" Ross recalled. "And John is like, 'Okay, ladies, that's enough. Let's get back to work.' And she then looks at me and she goes, 'Don't you mean lady?' and she turns around."
Jaha, någon mer som sett några avsnitt av Delicate?
Förstår mig inte riktigt på regissörens besatthet av graviditet och barnafödande... kommer ej fortsätta på denna säsong. Inte för att Kim K spelar särskilt outhärdligt, men temat är inte spännande eller nytänkande. Sedan är det ingen hemlighet att de senare säsongerna av AHS är betydligt värre än de tidigare. Murder House, Asylum, Freak Show och Cult är nog de bästa, enligt mitt tycke såklart. Att AHS ska få säsong 13 bådar inte gott... känns som att all kreativitet och alla ideer har urholkats redan, och nu återstår väldigt lite inspiration för att göra en bra säsong. Nåväl. Finns det någon som faktiskt tycker om Delicate, får denne gärna flika in!
Så underbar säsong! Man har arbetat in allting i balans med galenskap, kärlek och skräck.
Hur man fick in Richard R. är briljant. Toppensäsong! Jag ville aldrig att den skulle vara slut.
Säsongen om hotellet var också superb. Så ska trans-öden skildras, väldigt fint och hjärtfullt. Härliga musikval också genom hela säsongen. Och med färgstarka karaktärer som fullkomligt sken.
Säsongen om valet hoppade jag över. Jag orkade inte med den. Likaså bög-säsongen. Bara propaganda.
Säsongen om pillret och begåvning började bra, spännande. Men blev kanske litet för mycket i sig själv och jag visste inte att andra halvan skulle handla om något helt annat. Så när jag upptäckte det, drog jag snabbt vidare.
Säsongen om kärnvapen, bunkern och Hans son. Den fångade inte mig på en gång, men satan vilken stark avslutning! Bättre för varje avsnitt och hur den byggdes och brann.
Säsong sex var ovanlig och i efterhand uppskattade jag den mer än när jag såg den.
Senast redigerad av -GG 2024-03-29 kl. 02:24.
Jaha, någon mer som sett några avsnitt av Delicate?
Förstår mig inte riktigt på regissörens besatthet av graviditet och barnafödande... kommer ej fortsätta på denna säsong. Inte för att Kim K spelar särskilt outhärdligt, men temat är inte spännande eller nytänkande. Sedan är det ingen hemlighet att de senare säsongerna av AHS är betydligt värre än de tidigare. Murder House, Asylum, Freak Show och Cult är nog de bästa, enligt mitt tycke såklart. Att AHS ska få säsong 13 bådar inte gott... känns som att all kreativitet och alla ideer har urholkats redan, och nu återstår väldigt lite inspiration för att göra en bra säsong. Nåväl. Finns det någon som faktiskt tycker om Delicate, får denne gärna flika in!
Jag har sett avsnitten som finns ute, väntar spänt på andra halvan.