Du har inte märkt att alla personer som intervjuas är "fel" personer? Det är ju som du säger att det är dokumentärstil på serien och dom som intervjuas är dom som har råkat ut för lustigheterna som sedan gestaltas av andra skådespelare
Med det sagt så tyckte jag inte att det var något vidare, ska ge det ett avsnitt till och se om det blir bättre.
Jag tyckte denna episod var väldigt lovande. Gillade inte riktigt förra säsongen, men det här kan bli riktigt bra. Inavlade rednecks, ockultism, häxor och döda grisar. Kan inte bli bättre!
Alla afrikaner ser likadana ut. Tycker en av dem ser ut som Cuba Gooding Junior. Är det han?
Jag tyckte denna episod var väldigt lovande. Gillade inte riktigt förra säsongen, men det här kan bli riktigt bra. Inavlade rednecks, ockultism, häxor och döda grisar. Kan inte bli bättre!
Alla afrikaner ser likadana ut. Tycker en av dem ser ut som Cuba Gooding Junior. Är det han?
Tycker den här säsongen börjar bra, men har bara sett första avsnittet än så länge. Enligt min usla smak så skulle jag ranka säsongerna enligt följande (från bäst till sämst):
Tycker den här säsongen börjar bra, men har bara sett första avsnittet än så länge. Enligt min usla smak så skulle jag ranka säsongerna enligt följande (från bäst till sämst):
Jag har inte börjat kolla på årets säsong ännu, kommer förmodligen köra ett litet smakprov ikväll. Men utöver säsong 6 så håller jag med om listan även om det är väldigt jämnt mellan säsong 4, 1 och 5.
Jag tycker att det är irriterande att dem byter scen hela tiden och ska kommentera precis varenda händelse i senaste säsongen. Det tillför ingenting. Jag har bara sett säsong 1 och säsong 5 så tänkte kolla igenom säsong 2,3,4 och sedan se klart säsong 6 när alla avsnitt har släppts.
Jag har nu nästan släpat mig igenom skiten. Säsongen började rätt bra men med tanke på hur extremt dåliga dom sista avsnitten är så rankar jag denna som den klart sämsta säsongen hittills.
Jag har nu nästan släpat mig igenom skiten. Säsongen började rätt bra men med tanke på hur extremt dåliga dom sista avsnitten är så rankar jag denna som den klart sämsta säsongen hittills.
Måste nog hålla med. Började riktigt bra tyckte jag. Sista avsnittet var ju bara förvirrande och sjukt tråkigt.
Sjukt att jag har lyckats missa att det har kommit en ny säsong av AHS. Har snöat in på att se om gamla TV-serier i brist på annat, men kommer att ta mig an den nya säsongen så snart som möjligt.