2016-02-25, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
Har sett alla säsonger nu. Jag tycker att säsong ett, tre och fyra var bäst, men att säsong två och fem var de svagaste säsongerna. (Dock så tycker jag inte att någon av dem var dålig i den bemärkelsen att de inte gick att titta på.) Har du någon favoritsäsong?

Gillade den senaste med Hotellet mest tror jag ändå, diggade verkligen miljön. Extra kul att dom klämde in kända seriemördare. Evan Peters H.H Holmes-karaktär var underhållande som fan! Första med huset och Freak Show är inte långt bakom.
Citera
2016-02-26, 17:39
Medlem
sacnites avatar
Ahs var bra! Men mer om babyn Gaga hade ..??
Citera
2016-03-03, 18:59
Medlem
Sameshs avatar
S4 finns nu på Netflix, är den något att se egentligen?, tyckte säsong ett var bra men sen har det blivit sämre och sämre i mitt tycke.
Senast redigerad av Samesh 2016-03-03 kl. 19:59.
Citera
2016-03-08, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
S4 finns nu på Netflix, är den något att se egentligen?, tyckte säsong ett var bra men sen har det blivit sämre och sämre i mitt tycke.

Jag tycker absolut att den är värd att se, freakshow är personligen min favoritsäsong av alla fem men det är inte säkert att du kommer dela min åsikt.
Citera
2016-04-26, 20:04
Medlem
Finns det att få tag i säsong 5 med svensk text någonstans ännu?
Internet eller butik, streaming, nedladdning. Enda jag vill är att kunna se på tvn, tål inte att kolla på små skärmar.
Citera
2016-04-30, 00:49
Medlem
Psyko Dads avatar
Gaga var över förväntan & gillade hennes släpiga sexighet.
Mr March retade gallan av mig med sin usla dialekt och ryckiga rörelsemönster.
Transan Klopatra var bra.
Sedan var det en drös av snubbar som såg fasen likadana ut. Yngre brunhåriga.
Snuten var mitt stora hatobejkt.

men okej, denna säsong var bättre än 2 & 3 som jag verkligen inte gillade.
Musiken i S 5 var bra och det var lagom med blodiga uppkarvade kroppar med tarmar osv.

Men stämmer in i kören…….saknar Lange men har gärna kvar Gaga i kommande säsonger.
Citera
2016-05-16, 11:58
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Har ändrat mig ang. säsong sex, som jag tidigare skrev är en av de svagaste säsongerna. Har kollat lite igen på avsnitten, som sänds på kanal 9 nu, och den har helt klart växt i mina ögon.
Citera
2016-09-01, 23:17
Medlem
santacls avatar
http://www.ew.com/article/2016/09/01/american-horror-story-mist-season-6

American Horror Story: The Mist: Do we finally have a season 6 theme?

Earlier this week, fans noticed that Rotten Tomatoes had listed the new season of Ryan Murphy’s horror anthology series as American Horror Story: The Mist, a subtitle which has since been redacted from the site. This stirred up some rumors among fans, but the flames were fanned even more when a Reddit user pointed out that the recent TV Guide also lists the upcoming season as American Horror Story: The Mist.

https://www.youtube.com/watch?v=5KNicleP0hw

American Horror Story - Season 6: Full Teaser #7 "The Mist" (HD)
Citera
2016-09-05, 18:47
Medlem
sacnites avatar
Jag ser fram emot säsong 6
Citera
2016-09-15, 12:22
Medlem
xtrftw1337s avatar
Såg precis första avsnittet av Säsong 6 Helt okej faktiskt, lite annorlunda med "dokumentärs" inslag i det hela.

Ska bli intressant att se vad det hela igentligen handlar om.

Senast redigerad av xtrftw1337 2016-09-15 kl. 12:33.
Citera
2016-09-15, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtrftw1337
Såg precis första avsnittet av Säsong 6 Helt okej faktiskt, lite annorlunda med "dokumentärs" inslag i det hela.

Ska bli intressant att se vad det hela igentligen handlar om.

Med det sagt så tyckte jag inte att det var något vidare, ska ge det ett avsnitt till och se om det blir bättre.
Citera
2016-09-15, 15:56
Medlem
kanelipullas avatar
Såg precis första delen utav säsong 6.. och helt okej. Lite annorlunda än dom tidigare säsongerna. Mer som en dokumentär fast ändå inte. Ska bli intressant och se hur nästa avsnitt och hela säsong 6 blir.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in