Jag har sätt alla säsonger av amercian horror story ... dock så tycker jag att denna säsong som pågår nu suger kuk.. seriöst, det händer inget speciellt. Så himla besviken
Älskar den här serien! Weird and creepy. Precis i min smak Har hittills bara sett säsong 1-3 och är inne på halva 4:e. Tycker att 1:an och 4:an är bäst so far. Men de andra är också bra!
Tänkte börja titta på den här serien. Vill veta hur den är först. Konstig? äcklig? spännande? många sexscener? snygga brudar? bra skådespelare?
Ser fram emot svar!! =)
läskig som fan och sjukt creepy. vet inte ska du kolla själv? för ja kollar på den bara med vänner så ja känner mig säker och skrattar nervöst istl för att fega ur o stänga av
Tycker säsongerna är skitbra. Den nuvarande är lite seg pga hela vampyrtemat, men senaste avsnittet var fruktansvärt bra. Massvis med matnyttig bakgrundsfakta om hotellet och grevinnan etc. Har inte sett säsong 3 än dock, hört att den är medioker. I och för sig saknar jag Jessica Lange så någon gång lär jag se den.
Den här säsongen är väl kanske inte helt hundra (det var det bara ettan och tvåan som var) och även om helheten har sina brister, så har avsnitten blivit bättre och bättre. De tre senaste avsnitten har ju varit riktigt bra!