2015-10-28, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitch-sandwich
Har på sistone tittat på säsong 1 och 2 och fullständigt slukat alla avsnitt. Ryktet går att de resterande säsongerna inte ska vara lika bra som de två första, men tänker ändå ge dem en chans.

säsong 4 är okej också enligt mig. 3:an är meh, och nya är en katastrof hittills.
Citera
2015-10-29, 17:18
Medlem
Jag och flickvännen söker efter en ny serie att kika på. Vad är detta för serie? Är den läskig? Antar att den är det med tanke på namnet? Är det en serie man får sug av att se nästa avsnitt efter nästa avsnitt efter nästa avsnitt..?
Vi gillar skräckfilmer överlag.
Skulle ni rekommendera denna serie?

EDIT: Hänger avsnitten ihopa eller är det en ny handling för varje avsnitt?
Citera
2015-10-29, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Rockafella
Jag och flickvännen söker efter en ny serie att kika på. Vad är detta för serie? Är den läskig? Antar att den är det med tanke på namnet? Är det en serie man får sug av att se nästa avsnitt efter nästa avsnitt efter nästa avsnitt..?

Ja, avsnitten hänger ihopa men det är en ny story och karaktärer för varje säsong, många skådisar återkommer i alla säsonger men dom spelar naturligtvis olika karaktärer.

Nej, inte särskilt skrämmande men så är jag inte den lättskrämda typen.

Gillade första säsongen bäst, i det hemsökta huset.

Säsong 2 på psykhemmet var desto sämre men sedan blev det bättre igen med säsong 3 som avhandlar häxor. Fjärde säsongen på cirkusen slutade jag titta på efter 2-3 avsnitt, helt värdelös.

Nuvarande säsong 5 på hotellet är helt okej hittills.........
Citera
2015-10-29, 18:53
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Ja, avsnitten hänger ihopa men det är en ny story och karaktärer för varje säsong, många skådisar återkommer i alla säsonger men dom spelar naturligtvis olika karaktärer.

Nej, inte särskilt skrämmande men så är jag inte den lättskrämda typen.

Gillade första säsongen bäst, i det hemsökta huset.

Säsong 2 på psykhemmet var desto sämre men sedan blev det bättre igen med säsong 3 som avhandlar häxor. Fjärde säsongen på cirkusen slutade jag titta på efter 2-3 avsnitt, helt värdelös.

Nuvarande säsong 5 på hotellet är helt okej hittills.........
Det enda jag kan minnas som håller ihop säsongerna är säsong 2 och 4, och då bara genom Pepper. Det finns egentligen ingen logisk koppling heller, eftersom skådisarna är samma, fast i olika roller. Gillar dock dessa små detaljer även om de saknar logik.

I övrigt tycker jag tvärtom. Säsong 2 och 4 är bäst hittills. Säsong ett var tittbar, säsong 3 var på gränsen till usel. Fast alla har olika smak .
Citera
2015-10-29, 18:58
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:

Jag rekommenderar. Varje säsong är separat och håller ihop med fortsättning i nästa avsnitt.

Är väl inte läskig, men lite obehaglig, spännande, klurig och spöklik (fast beror på säsong, då alla inte håller samma kvalitet).

Kolla första säsongen iaf. Den är bra.
Citera
2015-10-29, 19:09
Medlem
Tack för alla svar! Får bli att testa denna ikväll då!
Citera
2015-10-30, 22:10
Medlem
sacnites avatar
Gillade AHS säsong 1och 3, börjat se Hotel. Gaga ser konstig ut utan sitt smink och peruker..
Citera
2015-11-03, 09:43
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Tack för alla svar! Får bli att testa denna ikväll då!

Gå direkt på säsong 2!, galet jävla bra. Hoppa sedan till säsong 5, 3&4 suger skämd purjolök
Citera
2015-11-03, 10:59
Medlem
swimp78s avatar
Säsong 2 var urtråkig. Säsong 3 med häxorna är nog den mest underhållande so far.

De enda som tjatar om hur den "söög" är jag-vill-vara-farlig-killar med tjejnbacill-skräck.
Citera
2015-11-03, 17:31
Medlem
sacnites avatar
Börjar lessna på att dom hoppar runt och man får karaktärernas olika historier, visst visst det för väl serien framåt men hittils har jag spolat fram det mesta.
Citera
2015-11-03, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Säsong 2 var urtråkig. Säsong 3 med häxorna är nog den mest underhållande so far.

De enda som tjatar om hur den "söög" är jag-vill-vara-farlig-killar med tjejnbacill-skräck.

Fan, du och jag är nog dom enda som gillar säsong 3
Citera
2015-11-03, 19:30
Medlem
sacnites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Fan, du och jag är nog dom enda som gillar säsong 3
Gillade 3an som tusan, Kathy Bates var grym
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera