2012-11-08, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Konstigt om det är det, de två killarna kan ju inte ha likadana masker som "monstret" menar jag.
De två killarna är antagligen copycats/fans till en gammal känd seriemördare som visst råkar vara vid liv, eller ha ett spöke.
Citera
2012-11-08, 23:15
Medlem
manwhor3s avatar
Någon som har info om när s02 kommer till Sverige??
Hittar inget datum någonstans..
Citera
2012-11-09, 00:19
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Hmm det blir mer och mer märkligt i denna serie.
Nu levde Anne Frank också
Spännande avsnitt iallfall. Ska bli kul att se vad prästen har för roll i allt detta med tanke på att han vet vad "Dr Mengele" sysslar med.
Citera
2012-11-09, 02:33
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Undrar varför man inte fick se något från nutid i dagens avsnitt?
Kom på det fem minuter in i avsnittet
Lite synd då det är ganska spännande.
Citera
2012-11-09, 04:18
Medlem
fernebos avatar
Bästa avsnittet hittills i varje fall.
Citera
2012-11-10, 11:57
Medlem
dannywtfs avatar
Vad var det för melodi som juden visslade på i början av avsnittet?
Citera
2012-11-13, 21:09
Medlem
elgecys avatar
Tycker det börjar spåra ur rätt rejält. Första säsongen var fantastisk för att den byggde på mystik och mörka hemligheter. Denna säsong är så klyschig och alldeles för "på". Är det zombies ute i skogen? Är djävulen inne på mentalsjukhuset? Är det aliens som kidnappar folk? Är det datachip inprogrammerade i människor? Och Anne Frank är där nu. Snälla.
Citera
2012-11-14, 01:11
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Tycker det börjar spåra ur rätt rejält. Första säsongen var fantastisk för att den byggde på mystik och mörka hemligheter. Denna säsong är så klyschig och alldeles för "på". Är det zombies ute i skogen? Är djävulen inne på mentalsjukhuset? Är det aliens som kidnappar folk? Är det datachip inprogrammerade i människor? Och Anne Frank är där nu. Snälla.

Fast första säsongen var inte så jävla spännande.
Visst, den var bra men man kunde gissa sig till lösningarna på de flesta mysterierna innan de avslöjades.

Sen får man se säsong två som fristående. Det är nya karaktärer, ny handling.
Om det kommer en säsong tre kommer den antagligen ha en helt ny storyline.

Jag gillar säsong två, händer lite mer
Citera
2012-11-14, 05:50
Medlem
herbsngarlics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Men nej... ska James Cromwell vara en ex-nazi...och anne frank lever..

Jävla blasé....fortsätter se men är inte alls lika peppad.

Haha, exakt min reaktion. "Jaha, där kom fröken frank... dags att sova." Men ändå tar jag hem den varje vecka, hmpf.
Citera
2012-11-14, 23:23
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy

Vartenda ord du skrev övertygade mig att börja kolla på säsong 2!
Det låter fantastiskt underhållande!
Vem i helvete kollar på något sånt och försöker få ut någon slags logik av det hela?
Är du hög?
Borde egentligen inte skriva att du kollar på ett program på fel sätt, men.....

//Crimson
Citera
2012-11-15, 15:59
Medlem
NirvanAs avatar
Det börjar ta sig
Känns som allt är en ond konspiration av nåt slag.. kul att heroes snubben visade sig vara psykopat
Citera
2012-11-15, 16:54
Medlem
RolandDeschains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Det börjar ta sig
Känns som allt är en ond konspiration av nåt slag.. kul att heroes snubben visade sig vara psykopat
Håller med om att det senaste avsnittet var bra, i alla fall jämfört med förra veckans avsnitt.
Dock så var det lite underligt att vi inte fick se något från nutiden som vi har fått gjort i de tidigare avsnitten, men det var snarare positivt än negativt för min del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in