2012-10-16, 20:33
Medlem
NirvanAs avatar
Imorgon kväll drar det igång!
Citera
2012-10-17, 17:58
Medlem
NirvanAs avatar
Tagga då??
Citera
2012-10-17, 18:44
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Tagga då??

Jag är mycket taggad, men har inte direkt några lägen att se serien förrän på fredag. Mycket bra serie som dessvärre faktiskt får anses vara förbisedd här i Sverige. Den fick inte det genomslaget serien förtjänar.
Citera
2012-10-17, 18:57
Medlem
Viudass avatar
Fan va nice Inatt kommer s02e01
Citera
2012-10-17, 20:36
Medlem
Ny familj eller? Hoppas inte det dyker upp en jobbig tonårsdotter igen bara..
Citera
2012-10-18, 01:43
Medlem
RolandDeschains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastii
Ny familj eller? Hoppas inte det dyker upp en jobbig tonårsdotter igen bara..
I säsong 2 kommer det att vara helt nya karaktärer och en helt ny handling.
Om jag uppfattat det rätt så kommer säsong 2 äga rum på ett mentalsjukhus, vilket i alla fall jag tycker ska bli intressant. Trots att det kommer vara helt nya karaktärer så är tre skådespelare från första säsongen med och de är följande: Evan Peters (spelade Tate), Jessica Lange (spelade grannkärringen) och Zachary Quinto (den bögiga i bögparet).
Har höga förväntningar!
Citera
2012-10-18, 02:08
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolandDeschain
I säsong 2 kommer det att vara helt nya karaktärer och en helt ny handling.
Om jag uppfattat det rätt så kommer säsong 2 äga rum på ett mentalsjukhus, vilket i alla fall jag tycker ska bli intressant. Trots att det kommer vara helt nya karaktärer så är tre skådespelare från första säsongen med och de är följande: Evan Peters (spelade Tate), Jessica Lange (spelade grannkärringen) och Zachary Quinto (den bögiga i bögparet).
Har höga förväntningar!
Du har uppfattat det rätt

Bara jag som diggade AHS introt sjukt mycket?
Citera
2012-10-18, 03:07
Medlem
RolandDeschains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Du har uppfattat det rätt

Bara jag som diggade AHS introt sjukt mycket?
Introt är riktigt bra, kan nog inte bli mycket bättre än så när det gäller just en skräckserie.
Men jag tror nog att de ändrar intro i och med den nya handling etc.
Citera
2012-10-18, 15:27
Medlem
mrphonks avatar
Hade inte koll på att det skulle vara fristående (vad vi vet) story men med några av de gamla skådespelarna, vilket gjorde det väldigt förvirrande i början. Annars måste man ju säga att serien följer det klassiska hollywoodmönstret: blandpar, homopar och onda kristna.
Citera
2012-10-18, 16:45
Medlem
har just börjat se denna serie och har sett 4 minuter av först avsnittet satan vad jag stör mig på ena tvillingen som ska kasta någon jävla kula i backen hela tiden, varför skulle dom ha med det i serien? Gör ju så blodet kokar
Citera
2012-10-18, 20:04
Medlem
Sag precis s2e1, grymt! Hade ingen aning om att det skulle bli en helt ny story och denna sasong verkar bli betydligt battre an den forsta.

Ser fram emot avsnitt 2!
Citera
2012-10-18, 20:11
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epicfailure
har just börjat se denna serie och har sett 4 minuter av först avsnittet satan vad jag stör mig på ena tvillingen som ska kasta någon jävla kula i backen hela tiden, varför skulle dom ha med det i serien? Gör ju så blodet kokar

Vad pratar du om? Vilken tvilling?

OnT: Första avsnittet var helt okej. Jag gillade faktiskt att de
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in