2011-12-10, 00:04
Medlem
Shifthappenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herbsngarlic
Jo, på halloween kan alla spöken röra sig fritt, precis som jag sa. Det var inte något jag undrade över.

Det jag undrar över är:

Varför kunde tate möta farsan/maken (jag och namn...) ute på en fika efter att farsan/maken inte ville ha honom i huset längre (när han fått reda på att tate och hans dotter umgicks)? Det var inte halloween.

True that. Vet faktiskt inte. Men finns ju alltid lite hål i logiken i alla olika tv-unviersum. Ta bara Lost som ett exemple.
Citera
2011-12-10, 18:17
Bannlyst
Är ni på Flashback helt jävla dumm i huvudet?

Använd spoiler-taggar!
Använd spoiler-taggar!
Använd spoiler-taggar!
Använd spoiler-taggar!
Använd spoiler-taggar!
Använd spoiler-taggar!
Använd spoiler-taggar!
Använd spoiler-taggar!

Jag förklarar nedanstående frågor som har ställts tidigare.

Citera
2011-12-10, 18:28
Medlem
herbsngarlics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quickerlicker
Är ni på Flashback helt jävla dumm i huvudet?

Använd spoiler-taggar!
Använd spoiler-taggar!
Använd spoiler-taggar!
Använd spoiler-taggar!
Använd spoiler-taggar!
Använd spoiler-taggar!
Använd spoiler-taggar!
Använd spoiler-taggar!

Jag förklarar nedanstående frågor som har ställts tidigare.

Alla vet redan att de kan röra sig fritt på halloween men det är inte det som är frågan just nu!

Citat:
Varför kunde tate möta farsan/maken (jag och namn...) ute på en fika efter att farsan/maken inte ville ha honom i huset längre (när han fått reda på att tate och hans dotter umgicks)? Det var inte halloween.
Citera
2011-12-10, 20:39
Medlem
Milfbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herbsngarlic
Jo, på halloween kan alla spöken röra sig fritt, precis som jag sa. Det var inte något jag undrade över.

Det jag undrar över är:

Det var ju Halloween då, dagtid och sen så på kvällen när dom var vid stranden kom high school gänget som Tate sköt.
Citera
2011-12-10, 21:39
Medlem
herbsngarlics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfbitch
Det var ju Halloween då, dagtid och sen så på kvällen när dom var vid stranden kom high school gänget som Tate sköt.

Det måste jag ha blandat ihop med något annat då. Är du helt säker? Får kolla upp det. Vore bra om det var så!

EDIT:

Senast redigerad av herbsngarlic 2011-12-10 kl. 21:49.
Citera
2011-12-11, 23:17
Medlem
xobxs avatar
Oj vad oväntat..

Citera
2011-12-12, 00:24
Medlem
Den äldre tanten som förlorat alla sina barn (Tate bland annat) väldigt bra och hon dominerar serien tycker jag.

De andra skådespelarna har kommit av sig rejält och det känns som de inte alls vet hur de ska spela i de olika situationerna som uppstår.

Serien är helknäpp, men den fungerar någolunda. Mest pga av temat. Seriemördare och splattervåld har en trogen publik hur bra eller dåligt det än är.
Citera
2011-12-13, 10:34
Medlem
Von.Larssons avatar
Ett bra avsnitt. Känns dock som serien inte alls håller samma höga standard som i början, fast intressant att se hur dom skapar nya situationer då man tror att inte mer kan hända. Som nu att dottern är död. Det måste hon ju tala om för familjen då dom ska flytta.

Tror nog dom kommer stanna kvar där för att vara med dottern, och köra nån hemskolning. Frågan är hyr familjen (allrahelst modern) ska komma överens med dom andra spökerna. Framförallt med Tate efter allt som inträffat.

Hoppas det kommer mer svar än frågor på torsdag.
Citera
2011-12-13, 11:43
Medlem
Milfbitchs avatar
Min favorit i det hela är Constance, hon är ju störtskön. Hennes skådespel, repliker ja allt är helt fanastiska. Bara den grejen när hon blir förhörd av polisen som är svart och får reda på att Travis hittats i South Central. Hon refererar området som the black section, det är humor.

Dock så är det absolut inte lika mkt spänning som i dom första avsnitten, men tycker ändå att serien är bra.
Citera
2011-12-13, 15:54
Medlem
ananasdunks avatar
Hur kommer det sig att Travis fortfarande är ett spöke? Han borde väl blivit fri när de hittade hans kropp?
Citera
2011-12-13, 16:13
Medlem
-japp-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ananasdunk
Hur kommer det sig att Travis fortfarande är ett spöke? Han borde väl blivit fri när de hittade hans kropp?

Som jag fattat det så behöver dom bara dö där för att bli kvar
Citera
2011-12-13, 18:37
Medlem
ananasdunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -japp-
Som jag fattat det så behöver dom bara dö där för att bli kvar

Men varför vill då Moira att de ska hitta hennes kropp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in