2011-09-18, 11:11
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebite
Både ja och nej. Jag vill helst att det ska göra mer ont under själva sexet, men att vara öm/ha ont dagen efter är ju lite av ett minne från händelserna så att säga, så det blir som en extra bonus.
Använder inte piskor, har aldrig riktigt fattat tycke för dem.
Men jag har varit med om smärta som satt i så länge och så kraftigt att jag inte kunde vända mig i sängen på flera nätter, inte kunde sträcka armarna över huvudet på några dagar mm, men det var från suspension i 7 timmar, vilket inte är något vi har möjlighet till i sängkammaren (inte nu iaf), tyvärr. Men jag kan väl säga att det vore den ultimata smärtan; kraftig men inte farlig.
Använder inte piskor, har aldrig riktigt fattat tycke för dem.
Men jag har varit med om smärta som satt i så länge och så kraftigt att jag inte kunde vända mig i sängen på flera nätter, inte kunde sträcka armarna över huvudet på några dagar mm, men det var från suspension i 7 timmar, vilket inte är något vi har möjlighet till i sängkammaren (inte nu iaf), tyvärr. Men jag kan väl säga att det vore den ultimata smärtan; kraftig men inte farlig.
Smärtan som en kniv eller en kraftig nål utdelar är nog för de allra flesta iaf väldigt direkt (där och då). Redskap som piskor, paddlar, rotting och liknande kan ge en helt annan styrka (eller djup) på den rena smärtupplevelsen. Det är iaf min högst personliga uppfattning. Du skrev att ni använder örfilar, en öppen (eller för den del knuten hand) kan också tillfoga kroppen en väldig smärta. Åtminstone mycket mer smärta än de lilla svidet från en saftig örfil, och definitivt en smärta som dröjer sig kvar länge. Gillar du att bli bunden kan ni variera den modell av rep ni använder för ändamålet.
För att inte kränka hans manlighet, vilket jag inte tror att du gör om han är hemma på det han håller på med, får du använda dig av ros och ris. "-Jag uppskattade verkligen det du gjorde med mig härom kvällen, men det gjorde faktiskt inte så ont som jag hade hoppats på..."
"-När du gjorde si eller så gjorde det ont (eller nästan så ont som jag vill ha det)"
Jag kan ha fel här, men även om han är bra på alla sätt och vis så är han förmodligen ingen tankeläsare. Så pröva med tricket att kommunicera, med all respekt för att du kanske inte vill att det ska snackas för mycket utan mer att det ska komma naturligt.
Man behöver faktiskt inte vara värsta snickaren för att snajda ihop en hyfsat smidig anordning för suspension i sängkammaren. Det går faktiskt att göra en ställning som är demonterbar också, visst det tar lite tid att rigga och riva, men det kanske det kan vara värt.
Senast redigerad av z3ndium 2011-09-18 kl. 11:24. Anledning: ordval
Senast redigerad av z3ndium 2011-09-18 kl. 11:24. Anledning: ordval