2011-09-18, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebite
Både ja och nej. Jag vill helst att det ska göra mer ont under själva sexet, men att vara öm/ha ont dagen efter är ju lite av ett minne från händelserna så att säga, så det blir som en extra bonus.
Använder inte piskor, har aldrig riktigt fattat tycke för dem.
Men jag har varit med om smärta som satt i så länge och så kraftigt att jag inte kunde vända mig i sängen på flera nätter, inte kunde sträcka armarna över huvudet på några dagar mm, men det var från suspension i 7 timmar, vilket inte är något vi har möjlighet till i sängkammaren (inte nu iaf), tyvärr. Men jag kan väl säga att det vore den ultimata smärtan; kraftig men inte farlig.

Smärtan som en kniv eller en kraftig nål utdelar är nog för de allra flesta iaf väldigt direkt (där och då). Redskap som piskor, paddlar, rotting och liknande kan ge en helt annan styrka (eller djup) på den rena smärtupplevelsen. Det är iaf min högst personliga uppfattning. Du skrev att ni använder örfilar, en öppen (eller för den del knuten hand) kan också tillfoga kroppen en väldig smärta. Åtminstone mycket mer smärta än de lilla svidet från en saftig örfil, och definitivt en smärta som dröjer sig kvar länge. Gillar du att bli bunden kan ni variera den modell av rep ni använder för ändamålet.

För att inte kränka hans manlighet, vilket jag inte tror att du gör om han är hemma på det han håller på med, får du använda dig av ros och ris. "-Jag uppskattade verkligen det du gjorde med mig härom kvällen, men det gjorde faktiskt inte så ont som jag hade hoppats på..."
"-När du gjorde si eller gjorde det ont (eller nästan så ont som jag vill ha det)"
Jag kan ha fel här, men även om han är bra på alla sätt och vis så är han förmodligen ingen tankeläsare. Så pröva med tricket att kommunicera, med all respekt för att du kanske inte vill att det ska snackas för mycket utan mer att det ska komma naturligt.

Man behöver faktiskt inte vara värsta snickaren för att snajda ihop en hyfsat smidig anordning för suspension i sängkammaren. Det går faktiskt att göra en ställning som är demonterbar också, visst det tar lite tid att rigga och riva, men det kanske det kan vara värt.
Senast redigerad av z3ndium 2011-09-18 kl. 11:24. Anledning: ordval
Citera
2011-09-18, 11:25
Medlem
Aceness avatar
Citat:
Inte akupunkturnåler, de är något grövre och solida, så de inte ska ha lika hög risk att gå av inuti mig. Han är jätteduktig med hygien osv, så ingen infektion. De är ca 13 cm långa.
Känner inget idag (användes igår kväll), alla sår ser ut att läka som de ska.
Trist bara att de inte gjorde ont... Jag hade verkligen höga förväntningar...

Jag gillar inte nålar och knivar just för att dom ger så mycket skada och kladd i förhållande till smärtan man får ut så jag har inte så mycket erfarenhet av det. Men beroende på värmeledningsförmågan i nålarna så borde man kunna föra in dom och sen värma upp dom med en lödtång. Vid 50-60° brukar man få svår smärta utan att orsaka så mycket vävnadsskador.

OnT så säg bara att du vill ha mer smärta, blir han inte glad av det så är han ingen riktig sadist.

Och så en fråga av ren nyfikenhet: Har du testat en riktig strappado nån gång? Och vad tyckte du om det isåfall?
Citera
2011-09-18, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Solida 13cm. Det är inte nålar. Det är spjut! Fråga honom gärna vad det är för sorts nål. PM. Inte för att jag skulle använda det any time soon men en smula nyfiken blir man ändå. Jag har verkligen inte en aning om när man skulle använda sådana nålar. Kanske om man syr i läder eller nåt.

Haha, ja du... vet inte vad jag ska kalla dem, för tekniskt sett är de inte nålar... Ska ta reda på vad de heter o vart han skaffade dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Married2mj
Låter som du träffat en mes, ska det vara smärta så ska det, inga mesfasoner.
Så länge båda gillar det så

Skicka ett pm så ska du få dig en omgång

Edit: såg att du gillade nålar så skicka inget pm.
Räcker det inte med smärtan man kan tillfoga med sina händer? Den kan ju vara nog så smärtsam men ändå skön.

En mes? Du som ens inte vågar få ett PM...

Citat:
Ursprungligen postat av z3ndium
Smärtan som en kniv eller en kraftig nål utdelar är nog för de allra flesta iaf väldigt direkt (där och då). Redskap som piskor, paddlar, rotting och liknande kan ge en helt annan styrka (eller djup) på den rena smärtupplevelsen. Det är iaf min högst personliga uppfattning. Du skrev att ni använder örfilar, en öppen (eller för den del knuten hand) kan också tillfoga kroppen en väldig smärta. Åtminstone mycket mer smärta än de lilla svidet från en saftig örfil, och definitivt en smärta som dröjer sig kvar länge. Gillar du att bli bunden kan ni variera den modell av rep ni använder för ändamålet.

För att inte kränka hans manlighet, vilket jag inte tror att du gör om han är hemma på det han håller på med, får du använda dig av ros och ris. "-Jag uppskattade verkligen det du gjorde med mig härom kvällen, men det gjorde faktiskt inte så ont som jag hade hoppats på..."
"-När du gjorde si eller gjorde det ont (eller nästan så ont som jag vill ha det)"
Jag kan ha fel här, men även om han är bra på alla sätt och vis så är han förmodligen ingen tankeläsare. Så pröva med tricket att kommunicera, med all respekt för att du kanske inte vill att det ska snackas för mycket utan mer att det ska komma naturligt.

Man behöver faktiskt inte vara värsta snickaren för att snajda ihop en hyfsat smidig anordning för suspension i sängkammaren. Det går faktiskt att göra en ställning som är demonterbar också, visst det tar lite tid att rigga och riva, men det kanske det kan vara värt.

Men jag gillar inte piskor, så de är uteslutna.

Jo, jag förstår att han inte är tankeläsare, därav att jag vänder mig till er för att få tips och de tackar jag för helhjärtat.

Jag tror att en suspensionrigg är att vänta inom nära framtid, han är lite hemlighetsful av sig sen en tid tillbaka... väntar med spänning

Citat:
Ursprungligen postat av Acenes
Jag gillar inte nålar och knivar just för att dom ger så mycket skada och kladd i förhållande till smärtan man får ut så jag har inte så mycket erfarenhet av det. Men beroende på värmeledningsförmågan i nålarna så borde man kunna föra in dom och sen värma upp dom med en lödtång. Vid 50-60° brukar man få svår smärta utan att orsaka så mycket vävnadsskador.

OnT så säg bara att du vill ha mer smärta, blir han inte glad av det så är han ingen riktig sadist.

Och så en fråga av ren nyfikenhet: Har du testat en riktig strappado nån gång? Och vad tyckte du om det isåfall?

Heta nålar? Känns som att huden/köttet omkring nålarna skulle bli tillagat men skämt å sido, jag tackar för förslaget, men tror jag avstår.

Det finns ingen tvekan om att han är sadist, men han är inte så van med nålar/krokar så jag börjar misstänka att han kanske behöver tid på sig att bygga upp självförtroende kring dessa. Iaf är det vad en sadistkompis trodde.

Har inte provat strappado och det är inget som lockar.
Citera
2011-09-18, 15:22
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Heta nålar? Känns som att huden/köttet omkring nålarna skulle bli tillagat men skämt å sido, jag tackar för förslaget, men tror jag avstår.

Kanske lite el i nålarna skulle göra att det pirrade till. Vet inte riktigt vad man använder för grejer till sånt men nån mer bevandrad inom electroplay kanske kan ge tips.
Citera
2011-09-18, 15:38
Medlem
Citat:
Kanske lite el i nålarna skulle göra att det pirrade till. Vet inte riktigt vad man använder för grejer till sånt men nån mer bevandrad inom electroplay kanske kan ge tips.

Men snälla söta HappyHarry, varför?
Vill inte ha in nåt elskåp i sängkammarn

Jag gillar nålar och krokar, men såna där 'extra' saker känns inte lockande.
Ett stadigt grepp i en krok och dra för kung och fosterland, då blir jag lugn som en kissekatt
Citera
2011-09-18, 16:17
Medlem
Kan väl inte vara så svårt att prata med honom, alt visa på han, hur hårt du vill att piskan/handflatan ska landa.

Lycka till

Citat:
Hej!

Jag har börjat träffa en underbar sadist, men när det kommer till sex så ger han mig helt enkelt inte tillräckligt med smärta.
Vi är båda erfarna inom BDSM och jag vet att han har mer i sig än vad jag fått känna ännu.

Vad jag undrar är hur jag ska ta upp det med honom att han inte är 'tillräckligt sadistisk' utan att vare sig såra hans känslor eller bli helt mörbutad?
Han tycker själv att han är väldigt sadistisk, och senast igår så sa jag efter sex att det knappt gjorde ont alls. Då såg han ut som om jag gått hårt åt hans manlighet eller så... vilket jag så klart inte vill.

Jag är medveten om att jag önskar ganska extrema saker, men jag tror nog jag kan locka fram en plågsammare sadist i honom med rätt uppmuntran.

Har ni några tips till hur jag ber honom bli mer hårdhänt under sex utan att han antingen tappar besinningen helt eller att jag krossar hans manlighet?

Tacksam för svar.
Citera
2011-09-18, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samx
Kan väl inte vara så svårt att prata med honom, alt visa på han, hur hårt du vill att piskan/handflatan ska landa.

Lycka till

Det är inte tal om piskor eller handflator.
Och jag skulle inte vilja se honom lida av smärta jag tillfogat.

Och jag har pratat med honom idag, han lovar utdragen tortyr nästa gång vi har sex
Citera
2011-09-18, 16:30
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Men snälla söta HappyHarry, varför?
Vill inte ha in nåt elskåp i sängkammarn

Jag gillar nålar och krokar, men såna där 'extra' saker känns inte lockande.
Ett stadigt grepp i en krok och dra för kung och fosterland, då blir jag lugn som en kissekatt

He he, ja varför krångla till det. Kan inte påstå att electroplay är något som lockar mig heller. Kan tänka mig att man skulle känna sig lite "utanför" som den som ger det. Det är liksom en maskin som står för jobbet.

Känns mer äkta att vara den som handgripligen ger det.

Citat:
Ursprungligen postat av Samx

Jo det är precis det som är problemet om man är ug. Jag har pratat med några väldigt erfarna ug om några nyanser när det kommer till det tekniska. Dom har inte en aning! Har aldrig behövt bry sig om det och har inget intresse heller. Pratar man däremot med den som ger så är det svar direkt om allt man undrar.
Citera
2011-09-18, 17:27
Medlem
Citat:
He he, ja varför krångla till det. Kan inte påstå att electroplay är något som lockar mig heller. Kan tänka mig att man skulle känna sig lite "utanför" som den som ger det. Det är liksom en maskin som står för jobbet.

Känns mer äkta att vara den som handgripligen ger det.

Jo jag förstår det. Och det är inte så lockande att se killen sitta och vrida på rattar och se om man reagerar...
Citera
2011-09-18, 19:01
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Jo jag förstår det. Och det är inte så lockande att se killen sitta och vrida på rattar och se om man reagerar...

Nä precis. Man verkar inte ha så bra känsla för hur det känns för den andre.

Ålrajt. Ny idé. Två krokar och spänn ett gummiband mellan så dom dras mot varandra. Alternativt krokodilklämmor istället för krokar som en stillsammare-variant.
Citera
2011-09-18, 19:34
Medlem
Citat:
Nä precis. Man verkar inte ha så bra känsla för hur det känns för den andre.

Ålrajt. Ny idé. Två krokar och spänn ett gummiband mellan så dom dras mot varandra. Alternativt krokodilklämmor istället för krokar som en stillsammare-variant.

Krokar med gummiband låter lockande

Men de där krokodilklämmorna känns skrämmande, vet inte om jag skulle våga...
Citera
2011-09-18, 22:38
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Krokar med gummiband låter lockande

Men de där krokodilklämmorna känns skrämmande, vet inte om jag skulle våga...

What? Du tar långa nålar genom brösten men är rädd för krokodilklämmor. Marsch iväg till clas ohlson eller nåt sånt ställe och sätt en på fingret så skall du se att dom verkar farligare ut än dom är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in