2011-09-17, 00:01
Medlem
Bah, hårborttagning har varit poppis i alla tider och i alla kulturer. Kama sutra-rakade musar, Tusen och en natt- hårlösa skrev, romerska väggmålningar-fullt av kalhyggen.

Det är inte en ny företeelse och den finns lite överallt i världen.
Citera
2011-09-17, 00:01
Medlem
King Pins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaspberryRules
Om ni tror att Kvinnor från mellanöstern inte rakar sig är ni helt ute och cyklar.
Haha,hårbottnagning är lika vanligt som att sminka sig.
Visst,de har mörkare och aningen kraftigare hårväxt men dom tar bort den ögonaböj.
Feminismen är inte så stor där sååå...

Fettoglöm. Har legat med en turkisk tjej, hon hade en fin liten pälsmössa där nere. 10 år sedan dock.
Citera
2011-09-17, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HordeZla
Hade jag suttit på en stol så hade jag trillat av, efter att ha läst ditt inlägg. Stämmer det du säger så ångrar jag allt elakt jag sagt om turkiska kvinnor!
Rakar dom sig även på benen och under armarna?

Turkiet blir mer och mer ett undantag, när det gäller Islam. Hur kommer det sig att turkar tillåter sådana saker, trots att dom är muslimer, medans somalier och araber förbjuder?
Är hår heligt hos MENA?

Mer och mer? Turkiet har varit starkt sekulariserat sedan 1920-talet. Islam är inte statsreligion.
Citera
2011-09-17, 00:11
Medlem
fattonys avatar
Ja, det är ett västerländskt påhitt.
Citera
2011-09-17, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Mer och mer? Turkiet har varit starkt sekulariserat sedan 1920-talet. Islam är inte statsreligion.
"I slutet av april 2007 demonstrerade en halv miljon människor i Istanbul och Ankara mot vad man anser vara den nuvarande regeringens ökade islamifiering av Turkiet."
Från wikipedia. Det är väl en definitionsfråga om turkiet är sekulariserat...
Citera
2011-09-17, 00:35
Medlem
Akames avatar
Då jag själv är från Serbien och har varit mycket nere i länderna Serbien, Bosnien och Kroatien kan jag bekräfta att det är lika vanligt där som här med rakat
Citera
2011-09-17, 00:36
Medlem
H.E.L.s avatar
Thaibrudar är väldigt dåliga på att raka sig. De ansar och trimmar men aldrig att de rakar nere. Alltså vid läpparna. Ryskor däremot är duktiga på att raka sig. I alla fall yngre generationen som är väldigt influerad av väst.
Citera
2011-09-17, 00:39
Medlem
NirvanAs avatar
I Japan rakar sig inte majoriteten iaf.
Citera
2011-09-17, 00:40
Medlem
H.E.L.s avatar
Nån som vet hur det är i Afrika? Alltså inte Tunisien eller marocko utan där de riktiga djungelbarbarerna bor.
Citera
2011-09-17, 00:40
Medlem
inevahs avatar
Intressant fråga! Har en fråga jag vill tillföra ämnet faktiskt!

På porrfilmer med västerländska brudar så har de oftast rakat pubishår. Det är slätt och fint alltså. Men något jag lagt märke till är att så fort man tittar på något asiatiskt klipp (japaner främst) så har tjejen alltid (nu menar jag ALLTID) en sån fet jävla buske mellan benen att inte ens censuren de har på många av deras filmer kan dölja den.

Kan det vara så att det är någon slags asiatisk trend/kultur att inte raka sig där nere?
Citera
2011-09-17, 00:42
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inevah
Intressant fråga! Har en fråga jag vill tillföra ämnet faktiskt!

På porrfilmer med västerländska brudar så har de oftast rakat pubishår. Det är slätt och fint alltså. Men något jag lagt märke till är att så fort man tittar på något asiatiskt klipp (japaner främst) så har tjejen alltid (nu menar jag ALLTID) en sån fet jävla buske mellan benen att inte ens censuren de har på många av deras filmer kan dölja den.

Kan det vara så att det är någon slags asiatisk trend/kultur att inte raka sig där nere?
Ja det är kultur att vuxna kvinnor behåller håret.
Citera
2011-09-17, 00:58
Medlem
Gicka666s avatar
Min tjej är i alla fall halvt kroatiska och hon rakar sig där nere frenetiskt ^^ Fräsch tjej ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in