Flashback bygger pepparkakshus!
2011-09-18, 13:54
Medlem
Pappersvargens avatar
Jag pallar fan inte med den här tråden längre.

Första gången jag såg den i heta ämnen läste jag "Runkar tjejer underlivet endast i Västvärlden?", nu läste jag "Bakar tjejer underlivet endast i Västvärlden?". Jobbigt.
Citera
2011-09-18, 14:12
Medlem
Kallemedkulans avatar
Det är väl mest araber och gulingar som inte gör det.
Citera
2011-09-18, 14:29
Medlem
QEX13s avatar
Roligt att så många tycker att rakat är samma sak som fräscht. Det ni glömmer är att rakat kön oftare drar till sig svamp och andra bakterier. Men tycker ni det är fräscht, så visst, go a head.
Citera
2011-09-18, 15:06
Medlem
GlennQuags avatar
Flickor rakar sig ifrån typ 12 års ålder numera. Moraltanterna ligger och drömmer mardrömmar om detta, vi andra accepterar faktum helt enkelt.
Citera
2011-09-18, 15:15
Medlem
xabiits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pie021
min geografi är nog sämst i världen så

Har en tjej i min klass som tror att australien ligger i Europa så det finns värre på geografi än dig
Citera
2011-09-18, 17:40
Medlem
Bob Luntas avatar
Jag tycker att det är mycket vackrare med en hårig mus än en renrakad. Känns skönt att veta att man ligger med en vuxen kvinna och inte en prepubertal barnrumpa.
Citera
2011-09-18, 19:13
Bannlyst
Intressant att se hur okunskapen flödar bland alla stolta svenskar som tror att det var västvärden som började ansa sig där nere...det är väl mer eller mindre allmänt känt att det ansetts ofint att inte raka sig där nere i tusentals år i Menaländerna?
Citera
2011-09-18, 19:14
Medlem
mightyscoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Jag tycker att det är mycket vackrare med en hårig mus än en renrakad. Känns skönt att veta att man ligger med en vuxen kvinna och inte en prepubertal barnrumpa.

Det är en smaksak, men visst är det mer praktiskt när inget är i vägen så att säga?
Citera
2011-09-18, 19:24
Bannlyst
Fick till det med en spansk brud igår, och hon var rakad.
Citera
2011-09-18, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
eftersom det är olagligt att ligga med barnrumpor är det ju såklart bättre om kvinnorna rakar så att man iaf kan föreställa sig ett litet barn
Citera
2011-09-18, 20:11
Medlem
Lys avatar
Jag tror tjejer rakar eller vaxar underlivet över hela världen. Jag gör det, och hade antagligen gjort det även om jag varit från ett annat land än ankdammen Sverige. I min pappas hemland österut, gör de det också, och där bor många miljoner kvinnor, fler kvinnor än män och de flesta rakar sig nog där nere. Det är ju fräschare med hårlöst underliv, och killar bruka tycka det är sexigt. Länder där de inte gör det har antingen inte kommit på att man kan göra det, eller så har de moraliska, religiösa, psykiska och sexuella problem, samt en kass syn på kvinnor.
Citera
2011-09-18, 21:23
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pie021
min geografi är nog sämst i världen så

Västvärlden är ett begrepp socialt/politiskt/ekonomiskt, har inget med geografi att göra.

" I allmänhet är man överens om att Väst åtminstone utgörs av de s.k. liberala demokratierna (demokratiska staterna med marknadsekonomi) i Angloamerika samt Nya Zeeland, Australien, Israel, f.d. Västeuropa och ett växande antal länder i det Östeuropa som fram till omkring 1990 kontrollerades av Sovjetunionen. "
http://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4stv%C3%A4rlden

OnT:
Polaren sa att han låg med en asiatiska som hade vildbuske där nere.
Själv har jag, tack och lov, bara varit med rakade.
Kalla mig hjärntvättad av media om du vill men fy satan för att slicka om det är hår där nere!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in