2011-09-17, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HordeZla
Jag har hört och märkt att väldigt många tjejer rakar underlivet i t ex Sverige, England, Italien, Frankrike osv
Men hur är det i Östeuropa? Har trenden sträckt sig till de länderna? Tänker då främst på Kroatien, Serbien, Bosnien, Rumänien, Albanien och Makedonien för och nämna några länder.
Kanske är det en smakfråga i längden?

Kan intyga på att kroaterna rakar sig. Likaså rumäner.
Citera
2011-09-17, 01:04
Medlem
Nu är jag en 60-talist och kan säga att rakade muttor inte tillhörde vanligheten under tidigt 90-tal, men vem fan bryr sig?
Citera
2011-09-17, 01:05
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inevah
Intressant fråga! Har en fråga jag vill tillföra ämnet faktiskt!

På porrfilmer med västerländska brudar så har de oftast rakat pubishår. Det är slätt och fint alltså. Men något jag lagt märke till är att så fort man tittar på något asiatiskt klipp (japaner främst) så har tjejen alltid (nu menar jag ALLTID) en sån fet jävla buske mellan benen att inte ens censuren de har på många av deras filmer kan dölja den.

Kan det vara så att det är någon slags asiatisk trend/kultur att inte raka sig där nere?

Nu är väl du ute och cyklar, för jag då har aldrig sett en asiat som är hårig därnere.
Citera
2011-09-17, 01:10
Medlem
freXers avatar
De som gillar gå ut och mingla med andra människor brukar ofta ha det ja. För dom vet att männen tycker det är attraktiv och vi lever på ett 2000-tal så det sprider sig runt hela världen. På ett eller annat sätt.
Citera
2011-09-17, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Pin
Fettoglöm. Har legat med en turkisk tjej, hon hade en fin liten pälsmössa där nere. 10 år sedan dock.
Sant. Jag såg en svensk snubbe misshandla och råna någon för 10 år sedan. Alla svenskar är kriminella våldtäktsmän.
Citera
2011-09-17, 01:13
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petrelli
Kan intyga på att kroaterna rakar sig. Likaså rumäner.
Men vi vill inte veta om killarna rakar sig gaylord. Hur är det med rumänskor och kroatiskor?
Citera
2011-09-17, 01:14
Medlem
HeppaPeppas avatar
Alltid hört att just franska kvinnor skiter i att raka sig overall samt använder ingen deo, endast parfym.
Kanske hör ihop med sägen om att de frenetiskt tuggar på en baguette så fort de går utanför huset samt är påpälsad med en svart basker, randig, väldigt u-ringad tröja och en "tangorabatt" över läppen. De säger även "Håhååå!" och är väldigt romantiska och konstnärliga.
Ska nog aldrig åka till Frankrike bara för att få ha kvar den här synen om franskarna, rolig ju!
Citera
2011-09-17, 01:17
Medlem
tryds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Mer och mer? Turkiet har varit starkt sekulariserat sedan 1920-talet. Islam är inte statsreligion.

Inom islam är hygien viktig faktor .. har för mig att kroppsbehåring som underarmar och könshår ska iallfall hållas i trim ...

Sedan att någon satte på en turkisk flicka för 10år sedan betyder inte att alla turkar har pälsmössa runt snippan ...

hitta något snabb sökt

Domen gällande att ta bort kroppshår

Prisad vare Allâh.

I islamisk sharî’ah (regelverk) har hår blivit indelade i tre grupper:
Den första: Hår som man inte får ta bort, så som en mans skägg.

Den andra: Hår som man måste ta bort, så som hår under armarna, könshår och den längre mustaschen om den har nått läpparna.

Den tredje: Hår som vi inte har blivit beordrade att göra något särskilt med, så som hår på händerna, benen och bröstkorgen. Detta hår är det tillåtet att ta bort, och Allâh vet bäst.
Citera
2011-09-17, 01:18
Medlem
inevahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Morrison
Nu är väl du ute och cyklar, för jag då har aldrig sett en asiat som är hårig därnere.

Vilka porrsidor hänger du på då? Jag hittar knappt några utan buske när jag väl söker...
Citera
2011-09-17, 01:18
Medlem
King Pins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Morrison

Du porrsurfar alltså ALDRIG? Du är bög
Citera
2011-09-17, 01:20
Medlem
tryds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaintsMarket
Sant. Jag såg en svensk snubbe misshandla och råna någon för 10 år sedan. Alla svenskar är kriminella våldtäktsmän.

Ja och alla män är mansgrisar och homosexuella och alla kvinnor är flator för det ser man ofta ju
Citera
2011-09-17, 01:20
Medlem
King Pins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaintsMarket

Exakt. Alla turkiskor har pälsmössa enligt min empiriska studie.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in