Citat:
Nejmen jag kan förstå att vissa blir förvirrade och arga när dom upptäcker flashback, här kan man ju faktiskt läsa om åsikter och höra argument som man faktiskt aldrig hör i vardagslivet. Det get lite av en ny dimension av hur människor är.
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Morrison
Jo man känner väl att hatet börjar gro lite i sig själv sen man blev medlem på FB men det beror inte på själva FB, det är världen/samhället som har ljugit för mig och det är FB som har visat sanningen. Det är mest det som har gjort mig mer hatisk.
Sanna påståenden men felaktiga slutsatser.
Det är saker som man inte hör ofta i vardagen, och en stor del av vad som skrivs på flashback är sant. Så långt är ju allt rätt.
Men det är inte några samhällsomvälvande tankar som förs fram, det är ljuset de framställs i.
Tankarna och sanningarna framstår som viktigare och tyngre enbart på grund av att det.
Ryggdunkarklubben flashback i mångt och mycket, även motståndare är ju med i leken väldigt länge även när debatten i sig är ett tradigt och ointressant ämne ute i verkliga världen för riktiga människor.
Flashback är mer en debattklubb för frustrerade och sökande än vad det är en källa till någon form av sanning som spelar roll.
Sedan tror man att man har sett nått nytt och hur världen ser ut, även om man bara borde tänka att man faktiskt har sett hur flashback ser ut.
Världen ser man om man loggar ut från flashback.
Det är sanningen.