Jag undrar om det bara är jag som är irriterar mig på att snusdosornas jävla etiketter sitter allmänt dåligt och är buckliga? Vad tror ni att dom gör? Jävla slarv.. Det är endas lösdosorna jag har märkt det på..
Har inte märkt något sådant. Men jag tycker att snus har börjat smaka mindre. Förr kunde en snus smaka bra i 2-3 timmar. Nu smakar de bra i max en timme.
Har inte märkt något sådant. Men jag tycker att snus har börjat smaka mindre. Förr kunde en snus smaka bra i 2-3 timmar. Nu smakar de bra i max en timme.
Det är inte så att du vant dig vid nikotin bara och därmed inte får samma kick/smak längre.
Har faktiskt tänkt på att etiketterna emellanåt har en udda passform, kan inte säga att jag lider nämnvärt av det ... kanske har något med fukt vid förvar att göra? Någonting som jag däremot blir irriterad på är att innehållet i nya dosor tycks minska mer och mer, kan inte tänka mig att SM har någon konkurrens att tala om...
Hur som helst, mot Statoil för en någorlunda full Grov lös med obäddad etikett för 5X:-
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!