• 1
  • 2
2011-09-16, 23:00
Moderator
Amirons avatar
Förmodligen kondens som gör att etiketten lossnar. Dosorna med lössnus är gjorda med papper, och vid transport från fabriken till butikerna så förvaras snuset kylt, samma sak i butik. enda gången de inte är i någon form av kyl, är efter kunden har köpt dosan, eller vid av/pålastning.
Senast redigerad av Amiron 2011-09-16 kl. 23:01. Anledning: stavfel
Citera
2011-09-16, 23:09
Medlem
Själv är jag jävligt arg på priserna. Dock så har jag också märkt på general lös dosorna att de är nästan sönder på sidorna. förjävla länge sen man snusade lös får gå och köpa en imorgon
Citera
2011-09-22, 16:52
Medlem
Orkar någon ringa och fråga? Personligen sätter jag 5kr på sommarjobbare
Citera
2011-10-21, 11:22
Medlem
Elin094s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smolken
Aa hehe.. jag tänkte precis öppna en tråd om det!!! jag fick en dosa nyss som där halva etiketten var AV!!! och BORTA!! jävla fitter hela bunten!!

Ja så jäävla irriterande!! Helt jävla sjukt. det är som att etiketten är för stor typ, man måste vika den så att det blir som en flik..

Köpte för övrigt en stock rapé lös här om dagen och ALLA Dosor var så + att den sista dosan (längst ner) Var mosad och nästan fyrkantig...

Jag stör mig otroligt på detta, det verkar vara väldigt spridda skurar i detta ämne..

Ser ju förfan ut som att någon har använt dosan ett antal gånger innan och bara fyllt på snus igen...
Citera
2011-10-21, 11:25
Medlem
Elin094s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troppen
Orkar någon ringa och fråga? Personligen sätter jag 5kr på sommarjobbare

Det skulle vara underbart om någon kunde göra det!

Eller kanske man ska göra själv och få nån dosa som plåster på såren?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in