2012-04-11, 22:54
Medlem
pellefan87s avatar
Vad heter låtarna som spelas imellan sändningarna där TV-tablån visas? Riktigt sköna låtar!
Citera
2012-04-12, 12:31
Medlem
Jazzpussys avatar
Varför kan man inte se nhlmatcherna från inatt?
Är enormt besviken, finns ingen mening att prenumerera på denna tjänst om man inte kan se matcherna i efterhand längre.
Citera
2012-04-12, 14:47
Medlem
Läthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzpussy
Varför kan man inte se nhlmatcherna från inatt?
Är enormt besviken, finns ingen mening att prenumerera på denna tjänst om man inte kan se matcherna i efterhand längre.

Det undrar jag med. Läste nyss på twitter att de skulle kolla upp det. Om det inte skulle gå blir jag väldigt tveksam till en till månad.

Är annars nöjd. Hade inga problem när jag såg början av phi-pit inatt.
Citera
2012-04-12, 16:55
Medlem
Det är så att jag provade på/fick ett erbjudande om att få köra en månad för 99 kr, vilket jag även gjorde. Men när den månaden är slut, så kan dem väl inte fortlöpa erbjudandet bara sådär och till ursprungspriset 199 kr? För mejlet jag fick av dem var att det endast skulle gälla över en månad och sedan kunde jag själv välja om jag ville fortsätta eller inte. Så, kan dem göra så här?

Tacksam för svar.
Citera
2012-04-12, 17:02
Medlem
Läthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cantseeme
Det är så att jag provade på/fick ett erbjudande om att få köra en månad för 99 kr, vilket jag även gjorde. Men när den månaden är slut, så kan dem väl inte fortlöpa erbjudandet bara sådär och till ursprungspriset 199 kr? För mejlet jag fick av dem var att det endast skulle gälla över en månad och sedan kunde jag själv välja om jag ville fortsätta eller inte. Så, kan dem göra så här?

Tacksam för svar.

Var säkert en liten text med info om detta i erbjudandet? Det står väl på deras hemsida att du måste välja att inte fortsätta? Det är inte svårt iaf, bara att logga in på kontot och välja säga upp paket.
Citera
2012-04-12, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Läther
Var säkert en liten text med info om detta i erbjudandet? Det står väl på deras hemsida att du måste välja att inte fortsätta? Det är inte svårt iaf, bara att logga in på kontot och välja säga upp paket.

Det verkar stämma. Kör nog månaden ut och säger sedan upp det.
Citera
2012-04-12, 18:13
Medlem
sigurts avatar
lite OT!

Men jag tittade lite nu på canalplus om man får för sig att se en allsvensk match,

EN match kostar 159kr!

HAHA
Citera
2012-04-13, 14:51
Medlem
HAHA

Csports kommer att få stora problem piratstreamar för Allsvenskan, detta har redan skett en jätteökning på dessa hittills den här säsongen. Skulle priset vara någorlunda rimligt så skulle ju flera välja att köpa.
Citera
2012-04-17, 15:49
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Skönt att se att jag inte är ensam om att ha problem med viahacks urkassa livesändningar. Visst är det fin upplösning, men det HACKAR JU TAMEJFAN.
Ikväll ska jag testa den gamla sidan. Hoppas den fungerar bättre.

Och nej, skippa skitsvaren om cookies och annan skit. Har 100 mbit och en kraftfull dator.
Citera
2012-04-17, 15:58
Medlem
fredricoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Skönt att se att jag inte är ensam om att ha problem med viahacks urkassa livesändningar. Visst är det fin upplösning, men det HACKAR JU TAMEJFAN.
Ikväll ska jag testa den gamla sidan. Hoppas den fungerar bättre.

Och nej, skippa skitsvaren om cookies och annan skit. Har 100 mbit och en kraftfull dator.
Har du senaste versionen av silverlight?... Haha skämt å sido, är med så trött på de svaren.

Den gamla sidan fungerar mycket bättre då det inte hackar i närheten av vad det gör på den nya. Det som dock är tråkigt är att filmerna inte går att se där (bara 16st) och jag har skickat massor med mail till viaplay om detta. För två veckor sedan ringde de upp och efter att ha gått igenom cookies och uppdateringspratet ytterligare en gång gjorde de en felanmälan och skulle se till att alla filmer blev tillgängliga på den gamla sidan också. Nu har det som sagt gått två veckor och de har inte hört av sig ännu och har heller inte fixat så man kan se på alla filmer på gamla sidan heller. Tråkigt att man ska behöva ringa och klaga och jaga dem igen. Det är som sagt en tjänst man betalar för så jag tycker de borde se till att göra vad de lovar utan att man ska behöva vänta och betala i månader...
Citera
2012-04-17, 16:17
Medlem
langben1s avatar
Har kört en månad och kan sammanfatta lite nedan.

1. Livestream, visas i HD och fungerar klockrent med 100Mb/s
2. Serier, har bara kollat lite men vissa avsnitt fanns inte med svensk text.
3. Filmerna är av varierande kvalitet och dessutom tycker jag att det mest finns skit samt äldre filmer...
Citera
2012-04-17, 17:04
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langben1
Har kört en månad och kan sammanfatta lite nedan.

1. Livestream, visas i HD och fungerar klockrent med 100Mb/s
2. Serier, har bara kollat lite men vissa avsnitt fanns inte med svensk text.
3. Filmerna är av varierande kvalitet och dessutom tycker jag att det mest finns skit samt äldre filmer...

Eftersom det fungerar klockrent för dig skulle du kunna dela med dig av dina specs på hårdvaran?
Upplösning?
Uppdateringsfrekvens på skärmen?
Minne?
Processor?
Router?
Vilka livestreams? Fotboll, all fotboll? CL? PL? NHL?
Webläsare?
Bredbandsleverantör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in