Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Skönt att se att jag inte är ensam om att ha problem med viahacks urkassa livesändningar. Visst är det fin upplösning, men det HACKAR JU TAMEJFAN.
Ikväll ska jag testa den gamla sidan. Hoppas den fungerar bättre.
Och nej, skippa skitsvaren om cookies och annan skit. Har 100 mbit och en kraftfull dator.
Har du senaste versionen av silverlight?... Haha skämt å sido, är med så trött på de svaren.
Den gamla sidan fungerar mycket bättre då det inte hackar i närheten av vad det gör på den nya. Det som dock är tråkigt är att filmerna inte går att se där (bara 16st) och jag har skickat massor med mail till viaplay om detta. För två veckor sedan ringde de upp och efter att ha gått igenom cookies och uppdateringspratet ytterligare en gång gjorde de en felanmälan och skulle se till att alla filmer blev tillgängliga på den gamla sidan också. Nu har det som sagt gått två veckor och de har inte hört av sig ännu och har heller inte fixat så man kan se på alla filmer på gamla sidan heller. Tråkigt att man ska behöva ringa och klaga och jaga dem igen. Det är som sagt en tjänst man betalar för så jag tycker de borde se till att göra vad de lovar utan att man ska behöva vänta och betala i månader...