2012-04-01, 14:30
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Jaha, nyss var det enda verkliga att Sverige regerades av en trepartiregering?

Vart har jag sagt det?
2012-04-01, 14:34
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Vart har jag sagt det?
Du sa att det just nu fanns en allians på tre partier och inget annat.

https://www.flashback.org/sp36573826
2012-04-01, 14:41
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Du sa att det just nu fanns en allians på tre partier och inget annat.

https://www.flashback.org/sp36573826
I mätningen ja, inte som sitter i regeringen. Antingen är jag dålig på att uttrycka mig eller så har du lässvårigheter.
2012-04-01, 15:33
Medlem
rejdars avatar
Citat:
I mätningen ja, inte som sitter i regeringen. Antingen är jag dålig på att uttrycka mig eller så har du lässvårigheter.
Så nu har du klarat av en mening i mitt inlägg. Försök nu och ta dej igenom resten.

Vidhåller du att oppositionen inte skulle kunna bilda regering om det vore val idag? (även SD borträknat)
2012-04-01, 15:41
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Så nu har du klarat av en mening i mitt inlägg. Försök nu och ta dej igenom resten.

Vidhåller du att oppositionen inte skulle kunna bilda regering om det vore val idag? (även SD borträknat)
Jag vidhåller ingenting. Det är dina ord du vill att jag ska svara på, inte mina. Jag sätter dig på ignore så blir nog livet lite enklare. Hej då.
2012-04-01, 15:54
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Jag vidhåller ingenting. Det är dina ord du vill att jag ska svara på, inte mina. Jag sätter dig på ignore så blir nog livet lite enklare. Hej då.
En till som har slut på argument, med ignore läser alla andra läser det jag kommenterat och jag blir oemotsagd dessutom

Då kan vi konstatera att om det vore val idag skulle skulle vi byta regering, snabbt och smidigt. Samtliga oppositionspartier har nya partiledare som inte prövat samarbete, varför skulle de låta bli när valet närmar sej och de har vittring på seger?
2012-04-01, 18:39
Medlem
SilverTips avatar
Citat:

Det där verkar vara ganska typiskt för SD-anhängares sektliknande beteende. Man sätter den besvärliga omvärlden på ignore, så att man ostört kan rabbla sitt mantra och drömma om 15%.
2012-04-01, 18:51
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverTip
Det där verkar vara ganska typiskt för SD-anhängares sektliknande beteende. Man sätter den besvärliga omvärlden på ignore, så att man ostört kan rabbla sitt mantra och drömma om 15%.
Nej, man gör det för att slippa störas av idioter. Var det något speciellt du ville?
2012-04-01, 18:58
Medlem
rejdars avatar
I tråden om Sverigedemokraterna i opinionsundersökningar dök detta inlägg upp, länken funkar inte, men jag postar dagens Sentio ändå:

Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Jaha... orkar inte kommentera. Jag antar att det finns en rättvisa i det ändå. Svenskarna får vad de förtjänar....
Citat:
Sentio Parti Resultat i mars Förändring sedan februari 2012
C 4,9 +0,7
FP 4,4 +0,1

M 28,3 -0,7

KD 5,4 +0,8

S 37,7 +6,9

V 7,2 -0,2

MP 7,3 -0,8

SD 3,4 -5,2

Övriga 1,4 +/- 0Totalt har 1061 personer intervjuats under perioden 24 mars till 31 mars. Undersökningen är webbaserad.Anette Stjärnkvist

http://blogg.aftonbladet.se/politikerkollen/2012/04/lofwen_lyfter_till_nya_hojder
Rödgröna skulle här få 52,2 % och Alliansen 43 %
Senast redigerad av rejdar 2012-04-01 kl. 19:20.
2012-04-01, 19:16
Medlem
SilverTips avatar
Citat:
Nej, man gör det för att slippa störas av idioter. Var det något speciellt du ville?

Nej, egentligen inte, men jag kan viska i ditt öra att enligt Rejdar hade SD 3,4% i Sentios senaste.
Sedan kan du ju ignorera bäst du vill
2012-04-01, 19:32
Medlem
Pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverTip
Nej, egentligen inte, men jag kan viska i ditt öra att enligt Rejdar hade SD 3,4% i Sentios senaste.
Sedan kan du ju ignorera bäst du vill

Kan tänka mig att du blir glad som en sill av det. Svensken tycks ändå vara bortom räddning...
Senast redigerad av Pung 2012-04-01 kl. 19:39.
2012-04-01, 19:44
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Kan tänka mig att du blir glad som en sill av det.

Ja varför inte? Det är ju skitbra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in