Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-09, 14:34
  #1
Medlem
Davids avatar
Hej!

I mitt arbete måste jag ha keps. Jag har förklarat för chefen att mitt huvud inte passar för keps, men ändå måste jag ha kepsen. Så nu kommer min dumma fråga; ska man ha öronen utanför eller innanför kepsen? Vilket ser minst dumt ut?

Tack på förhand! :-)
Citera
2011-09-09, 14:37
  #2
Medlem
Mr.Maazes avatar
Öronen utanför, annars ser du ut som ett nöt!
Citera
2011-09-09, 14:38
  #3
Medlem
martin883s avatar
Det är olika på alla, men jag själv som använder keps dagligen har öronen utanför. Och du flesta som jag känner har också utanför.
Kör på det som är bekvämast!
Citera
2011-09-09, 14:53
  #4
Medlem
loveitorhateits avatar
Tror inte att jag har sett någon som har haft öronen innanför. Men jag tycker att du ska ha det som du själv tycker är bäst, men kan du inte bestämma dig så ha inte öronen innanför.
Citera
2011-09-09, 15:00
  #5
Medlem
Davids avatar
Tack för alla kloka svar! Jag har nu testat mig fram och upptäckt att vissa kepsar funkar ganska bra med öronen utanför, medan andra kepsar är så "höga" (eller vad man ska kalla det) så att öronen står ut som strutar om man sätter på sig kepsen ordentligt... det gäller helt enkelt att hitta en keps som man står ut med...
Citera
2011-09-09, 17:00
  #6
Medlem
GryningsMytomanens avatar
Jag har en jävligt grund keps kombinerat med ett ganska högt huvud så för mig är det absolut inget problem, det är en liten bit ner till huvudet.
Kanske sätta på den lite halvdant?

OT: vad jobbar du med?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback