• 1
  • 2
2002-10-29, 21:38
Medlem
Detta är sista året för Brynäs i eliten. Dom har inte där att gör. Det finns div-1 lag som är mycket bätre än dom. roll
2002-10-30, 02:22
Medlem
Exakt! Ut med kaffeburkarna förfan!
2002-12-03, 15:23
Medlem
Är brynäs fan. ok, vi kommer att hamna i kvalserien men vi kommer att fixa detta och till nästa säsong så kommer ni inte att skratta åt oss utan då ska vi visa er vad vi kan, vi har åter igen börjat bygga upp Brynäs!
2002-12-04, 23:59
Medlem
Brynäs kommer tillbaka, det finns knappt nått lag i allsvenskan som kan ge dem något motstånd, spec inte från norra.
2002-12-05, 00:37
Medlem
Finns inte många elitserielag som har den hockeykultur som brynäs kan ståta med...så därför hoppas jag att de blir kvar i högsta serien, fastän jag inte håller på dem. 8)
2002-12-05, 07:21
Medlem
Bah! Ut med Brynäs, de har så fula tröjor ändå så! Handlar det bara om hockeykultur så kan väl Skellefteå få ta deras plats i istället. Där finns det ju oxå hockeykultur.
2002-12-05, 08:39
Medlem
Padme!
Hur kan en Umeå-bo erbjuda SKELLEFTEÅ Brynäs plats?
Det är ju skandal! Finns iof många bra hockeylag i norra alsvenskan, men ett utav dem är outstanding. Och inte är det skellefteå. Huh jag ryser. :roll:
2002-12-05, 09:33
Medlem
rocky:
Näe, men det var bara för han snacka om hockeykultur och jag kom att tänka på att de är ju rätt tokiga i hockey i Skellefteå. Jag hade ju givetvis inte tänkt ge bort platsen till dem på bekostnad av laget som är mest outständing, de tog jag för givet tar en elitserieplats ändå vare sig Brynäs åker ut eller inte.
2002-12-05, 09:42
Medlem
Padme!
Det var skönt att höra.
2002-12-05, 21:22
Medlem
cutlers avatar
Brynäs lär nog klara sig kvar..hoppas däremot att djurgårn och Linköping åker ur :twisted: . Elitserien skulle vara en mycket trevligare plats utan dessa båda lagen..
2002-12-06, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Bah! Ut med Brynäs, de har så fula tröjor ändå så! Handlar det bara om hockeykultur så kan väl Skellefteå få ta deras plats i istället. Där finns det ju oxå hockeykultur.

Javisst Padme har Skellefteå oxå en enastående hockeykultur de med och det vore skönt att ha dem tillbaka i elitserien tillsammans med löven då, men inte på Brynäs bekostnad.

Hellre ser jag att Linköping eller Malmö åker ur. De har icke någon hockeykultur eller har fostrat några större talanger till svensk hockey, men de har stora plånböcker och de brukar räcka en bit 8)
2002-12-07, 17:53
Medlem
kaleids avatar
Jag är så glad! Leksand verkar tack och lov göra en bra säsong... två poäng mot Linköping idag

Brynäs är laget jag älskar att hata, men jag hoppas ändå (eller kanske just därför) att de håller sig kvar. Om de hamnar i allsvenskan ska minsann Leksandsklacken stödja dem på deras väg tillbaka!

Utan att ha några sympatier för Djurgården vore det lite synd om det inte fanns några Stockholmslag i Elitserien ur mediahänseende. Linköping, Södertälje och Luleå är däremot lag som man inte skulle sakna ur något hänseende... riktiga grisgäng :twisted:

Björklöven och Skellefteå är välkomna upp! 8)
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in