• 1
  • 2
2011-09-05, 18:18
Medlem
Tony.Sopranos avatar
- Jag kände mig så manligt efteråt
Citat:
Drömmer du om hett Brokeback Mountain-sex, eller vill du bara ligga och mysa med en annan man?
Artisten Andrés Esteche gillar bägge delar, och tycker att det är omväxlingen som är den största charmen med att vara gay.
– Jag kände mig så otroligt manlig första gången jag låg med en annan snubbe, säger han.

http://www.aftonbladet.se/wendela/re...ab?teaser=true

Bästa killsexet - så gör du
Citat:
Här är expertens bästa tips för dig som är nyfiken på killsex
RFSL:s sexualrådgivare Mikael Jonsson om hur killsex egentligen går till

Ställningarna för maxad man-mot-man-njutning
Citat:
Hårt och rått, eller mjukt och sensuellt. Här är ställningarna som går att variera i det oändliga.

Någon som har Plus som kan posta hela artiklarna här?

Detta är helt sinnesjukt. Aftonbladet uppmanar män i det svenska samhället att ligga med män. De ger t.o.m råd och beskrivningar om hur en man ska sätta på en annan man.

Varför uppmuntrar svensk media, framförallt AB att män ska knulla män? Vad är poängen, att sprida HIV/AIDS i det svenska samhället? På vilket sätt gynnas aftonbladet av bögar?
Senast redigerad av Tony.Soprano 2011-09-05 kl. 18:20.
Citera
2011-09-05, 18:23
Medlem
aceblacks avatar
De vill väl vara könsneutrala och visa alla att de inte har något emot homosex antar jag. Personligen tycker jag att bögar kan få böga ifred, jag vill helst inte höra något om det men jag accepterar att det finns. Förstår inte riktigt varför man ska skriva i tidningen om det. Majoriteten av sveriges befolkning tycker nog inte att det är speciellt manligt med bögsex. Hela Aftonbladets sexkolumn är ju vansinne egentligen. Varför ska Aftonbladet lära folk om sex för?
Citera
2011-09-05, 18:26
Medlem
Tony.Sopranos avatar
Vad är det positiva med att undervisa om bögsex i likhet med dessa artiklar? Varför skriver de inte att risken att få HIV eller AIDS är stor om man knullar andra män i röven?
Citera
2011-09-05, 18:37
Medlem
vad är det som ska diskuteras här?
sex eller journalistik.

Gäller det journalistik så är det väl bara rätt att en tidning skildrar olika företeelser i ett samhälle.
sen finns det väl alltid olika synpunkter på att det kan skildras olika.
Citera
2011-09-05, 18:37
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av <br /> [url
http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article13576933.ab?teaser=true[/url]
Detta är helt sinnesjukt. Aftonbladet uppmanar män i det svenska samhället att ligga med män. De ger t.o.m råd och beskrivningar om hur en man ska sätta på en annan man.

Varför uppmuntrar svensk media, framförallt AB att män ska knulla män? Vad är poängen, att sprida HIV/AIDS i det svenska samhället? På vilket sätt gynnas aftonbladet av bögar?

Var står det att Aftonbladet uppmanar till att bögar skall liga med varandra?
I och med att det inte stod så faller ditt argument.
Att bögar likväl som hetero skall ha bra liggställningar är bra.
Eller varför skall dom ha sämre ställningar?
Det framgick inte av ditt inlägg

HIV/AIDS sprids i högre grad av hetero och sprutnarkomaner än homo.

Allt var fel och du har helt enkelt bara hittat på argument.
Citera
2011-09-05, 18:45
Medlem
Tony.Sopranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Var står det att Aftonbladet uppmanar till att bögar skall liga med varandra?
I och med att det inte stod så faller ditt argument.
Att bögar likväl som hetero skall ha bra liggställningar är bra.
Eller varför skall dom ha sämre ställningar?
Det framgick inte av ditt inlägg

HIV/AIDS sprids i högre grad av hetero och sprutnarkomaner än homo.

Allt var fel och du har helt enkelt bara hittat på argument.

Citat:
Här är expertens bästa tips för dig som är nyfiken på killsex
RFSL:s sexualrådgivare Mikael Jonsson om hur killsex egentligen går till

Detta kan tolkas som en uppmaning till att män ska knulla män.

Det finns både bögar och normala som skjuter. Men det är ingen orsak till se mellan fingrarna när det kommer till bögsex. Du menar alltså att eftersom det finns "sprutnarkomaner" så ska vi inte bry oss om att HIV också sprids när bögar knullar i större uträckning än när normala har sex?
Citera
2011-09-05, 18:54
Medlem
apanola IIs avatar
AB flörtar desperat med nya grupper av läsare nu när upplagan rasar och journalisterna sparkas på löpande band. Kanske man kan attrahera den så inflytelserika bög-lobbyn?
sen är det bara beklämmande att läsa om hur de mest grundläggande normalitetsbegrepp ska raseras.
Citera
2011-09-05, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony.Soprano
Detta kan tolkas som en uppmaning till att män ska knulla män.

Det finns både bögar och normala som skjuter. Men det är ingen orsak till se mellan fingrarna när det kommer till bögsex. Du menar alltså att eftersom det finns "sprutnarkomaner" så ska vi inte bry oss om att HIV också sprids när bögar knullar i större uträckning än när normala har sex?

Om jag då håller mig till själva journalistiken och inte till sexet.

Om experten hade rekommenderat att män bör använda kondom så hade det hela varit helt oantastligt.
Rent journalistsikt så kan man ju utgår från att kondomkunskapen är hyfsat god i Sverige.
Dessutom är ju de flesta hivsmittade bekanta med vilken möjlig smitta de kan sprida och därför särskilt medvetna om hygien och kondom, så det blir liksom lite att med en förnuftsruta skriva folk på näsan det dom redan vet och tagit ställning till.
Det är inte normalt att varje artikel förses med faktakommentar om självklarheter.

Är det så att du bara rent allmänt tycker illa om homosexuella borde du kanske skriva i ett annat forum än medier och journalistik.
Citera
2011-09-05, 18:57
Medlem
Tony.Sopranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
AB flörtar desperat med nya grupper av läsare nu när upplagan rasar och journalisterna sparkas på löpande band. Kanske man kan attrahera den så inflytelserika bög-lobbyn?
sen är det bara beklämmande att läsa om hur de mest grundläggande normalitetsbegrepp ska raseras.

Snart kanska AB uppmanar folk till att ta avstånd från heterosexualitet. Det hade inte förvånat mig.
Citera
2011-09-05, 18:58
Medlem
Tony.Sopranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krimreporter
Om jag då håller mig till själva journalistiken och inte till sexet.

Om experten hade rekommenderat att män bör använda kondom så hade det hela varit helt oantastligt.
Rent journalistsikt så kan man ju utgår från att kondomkunskapen är hyfsat god i Sverige.
Dessutom är ju de flesta hivsmittade bekanta med vilken möjlig smitta de kan sprida och därför särskilt medvetna om hygien och kondom, så det blir liksom lite att med en förnuftsruta skriva folk på näsan det dom redan vet och tagit ställning till.
Det är inte normalt att varje artikel förses med faktakommentar om självklarheter.

Är det så att du bara rent allmänt tycker illa om homosexuella borde du kanske skriva i ett annat forum än medier och journalistik.

Rent allämänt tycker jag det är illa att Sveriges största tidning väljer att skriva om bögar som att de vore mer värda är normala människor.
Citera
2011-09-05, 18:59
Medlem
Avva66s avatar
Jag tror nog bögar redan vet hur man knullar, det finns ingen
anledning att sexualupplysa dom.
Särskilt inte när det kostar pengar att få läsa skiten också.
Citera
2011-09-05, 19:01
Medlem
Tony.Sopranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Jag tror nog bögar redan vet hur man knullar, det finns ingen
anledning att sexualupplysa dom.
Särskilt inte när det kostar pengar att få läsa skiten också.

De är ute efter att göra unga män till bögar och undervisa dem hur de ska knulla varandra i röven. Det är agendan med dessa artiklarna.

AB gör allt i sin makt för att förvandla svenska unga män till bögar. Varför vet jag inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in