• 4
  • 5
2011-09-07, 10:21
Medlem
Ankdammsmans avatar
Finns väl åtminstone två skäl:

1. Intressefaktorn. Även heterosexuella torde vara nyfikna på hur homosex går till. Intresse drar läsare och säljer annonser.

2. Frigjordhetsfaktorn. Genom att skriva om det här visar man sig öppen och tolerant. Öppenhet är kreddigt.

Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Hmm... hur ställer sig Anders Breivik till det här...?

Menar du den plastikopererade killen som gillar uniformer och träning?
Citera
2011-09-07, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzaskinka
Ja, det är väl bra om fler vågar komma ut som homosexuella och slippa dölja eller förtränga sina känslor. På min gammelfarfars tid fick bögar och flator dölja sin sexualitet, det är därför klart mycket bättre idag. Men jag tror inte fler BLIR homosexuella pga medias öppenhet.
Du tycker det (fast du vill inte erkänna pedofilernas kärlek). Jag tycker det är bättre om vissa känslor förträngs. Det var också tur för dig att gammelfarfar förträngde sina sjuka lustar för stalldrängen, följde normen och valde gammelfarmor så att du kunde födas. Naturligtvis påverkar kulturen osäkra ungdomars sexualitet och bidrar till vad de blir, vi är ju båda överens om att AB vill normalisera ett beteende som tidigare sågs som psykisk sjukdom -inte bara beteendet att låta sig sodomiseras av en annan man, utan dessutom tala öppet om det i massmedia.
Citera
2011-09-07, 19:19
Medlem
BaalZeBubs avatar
Handlar den här trådfan om att det skulle vara unikt för Aftonbladet att ha en positiv inställning till homosexuella? Vilken toktråd i så fall.
Citera
2011-09-07, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony.Soprano
- Jag kände mig så manligt efteråt

http://www.aftonbladet.se/wendela/re...ab?teaser=true

Bästa killsexet - så gör du

Ställningarna för maxad man-mot-man-njutning

Någon som har Plus som kan posta hela artiklarna här?

Detta är helt sinnesjukt. Aftonbladet uppmanar män i det svenska samhället att ligga med män. De ger t.o.m råd och beskrivningar om hur en man ska sätta på en annan man.

Varför uppmuntrar svensk media, framförallt AB att män ska knulla män? Vad är poängen, att sprida HIV/AIDS i det svenska samhället? På vilket sätt gynnas aftonbladet av bögar?

Nu är det väl som så, att är man inte intresserad av bögsex så läser man inte artikeln.
Därmed faller (hypotesen om) Aftonbladets "uppmaning till bögsex" platt.
Tramstråd.
En tidning har väl rätt att ta upp vilka ämnen de vill?
TS, läser du ofta artiklar om bögsex?
Citera
2011-09-07, 19:48
Medlem
GirigaJudens avatar
Vad händer härnäst i Aftonhoran? Stjärnskottet (*skratt*) & krimreportern Anders Johansson testar bögsex och skriver om de i blaskan? Han säljer ju redan sin röv så varför inte?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in